V
viear
Vieras
oletteko huomanneet että tähän ketjuun ei ole tulleetkaan ne tärkeilijät ketä täällä on
että osaa olla outoja muutamat mutta suotakoon se puute heille muutenhan ne ois täydellisii
Ketkähän sellaisia ovat?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
oletteko huomanneet että tähän ketjuun ei ole tulleetkaan ne tärkeilijät ketä täällä on
että osaa olla outoja muutamat mutta suotakoon se puute heille muutenhan ne ois täydellisii
Joskus olen reagoinut siihen, että joidenkin vakikirjoittajien välillä vaikuttaa oelvan skismaan, jonka alkuperä ei selviä ulkopuoliselle ja joka sitten toisaalta vaikuttaa kirjoitustensa sävyyn kun toisilleen kommentoivat.
Harmaat varsinaiset "perskärpäset" sitten jo eri asia. Niitä surisee ennen pitkää jokaisen yhtään ahkeramman kirjoittajan perässä ja niiden painoarvo jotakuinkin olematon.
![]()
sulla on mun luonto aika monessa asiassa olen huomannut että ajatukset kohtaa....:hug:Minusta Kökköliini ei ole erityisen provosoiva. Ehkä en ole vain huomannut..? Vai johtuuko tämä kaikki taas henkilökemioista. Joillakin ne kohtaavat, toisilla eivät. Ne, joiden kemiat eivät kohtaa, provosoituvat toisistaan herkemmin, oli asia mikä tahansa.
Tuo on aivan taivahan tosi. En itse omalla kohdallani ole siihen törmännyt niinkään täällä palstalla, vaan ihan tosielämässä. Tunnen joitakin ihmisiä, joiden satunnaista tapaamista en voi mitenkään välttää, mutta en yksinkertaisesti yhtään uskalla sanoa heille mitään kun kaikki tulkitaan ihan eri tavoin kuin mitä olen tarkoittanut!! Ja siis vikaa on varmasti myös minun ulosannissani, vaikka olen sitä kovasti yrittänyt petrata. Kaikki ei vaan puhu samaa kieltä...Minusta Kökköliini ei ole erityisen provosoiva. Ehkä en ole vain huomannut..? Vai johtuuko tämä kaikki taas henkilökemioista. Joillakin ne kohtaavat, toisilla eivät. Ne, joiden kemiat eivät kohtaa, provosoituvat toisistaan herkemmin, oli asia mikä tahansa.
Oletko huomannut olevasi piilovittuilija?
Oletko huomannut olevasi piilovittuilija?
alentavaan sävyyn muista. Itse olen huomannut tämän, aina on sellainen vittumainen sävy kirjoituksissa. Ikään kuin sellaista oman paremmuuden nostatusta ja muiden alentamista.
Mä oon ainaki huomannu, et tää palsta on varsinainen ammattiloukkaantujien tyyssija. Ihan sama miten asias esität, ottaa joku siitä nokkiinsa.
Tällä voi myös kirjottaa vuosia asiallisesti kenenkään huomaamatta, mutta jos haluaa sanottavansa kuuluviin, kannattaa se esittää mahdollisimman rumasti. Kokeiltu on. Ratakiskon vääntäminen asialliseenn sävyyn on täällä ihan puhtaasti helmien heittämistä sioille. Sori vaan.
Melkein joka tekstistä voi löytää jonkunlaisen kettuilun kun oikein kaivaa ja osa oikein kaivaa verta näytöstään jutuillaan, osa sitten vaan oksentaa pahaa oloaan tänne.
Usein asialliseen ketjuun saadaan asiallistakin keskustelua aikaseks.