Oletteko huomanneet, että palstalla on kirjoittajia, jotka kirjoittavat lähes aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joskus olen reagoinut siihen, että joidenkin vakikirjoittajien välillä vaikuttaa oelvan skismaan, jonka alkuperä ei selviä ulkopuoliselle ja joka sitten toisaalta vaikuttaa kirjoitustensa sävyyn kun toisilleen kommentoivat.

Harmaat varsinaiset "perskärpäset" sitten jo eri asia. Niitä surisee ennen pitkää jokaisen yhtään ahkeramman kirjoittajan perässä ja niiden painoarvo jotakuinkin olematon.

:)

Oletko huomannut olevasi piilovittuilija?

Minusta Kökköliini ei ole erityisen provosoiva. Ehkä en ole vain huomannut..? Vai johtuuko tämä kaikki taas henkilökemioista. Joillakin ne kohtaavat, toisilla eivät. Ne, joiden kemiat eivät kohtaa, provosoituvat toisistaan herkemmin, oli asia mikä tahansa.

hauskaa huomata että minusta on tehty tärkeilijä vaikka olen asanonut vain oman mielipiteeni ssiis OMAN mielipiteeni. ja hauskaa että se on tärkeilyä kun ei todellakaan mene kaikkien palstaakkojen mielen mukaan. mutta luojan kiitos en ole ikinä välittänyt muiden mielipiteistä tai kommenteista. täällä saa joka päivä hemmetin hyvät naurut että ihan sen takia pitää kertoa oma mielipiteensä.:laugh:

Minusta Kökköliini ei ole erityisen provosoiva. Ehkä en ole vain huomannut..? Vai johtuuko tämä kaikki taas henkilökemioista. Joillakin ne kohtaavat, toisilla eivät. Ne, joiden kemiat eivät kohtaa, provosoituvat toisistaan herkemmin, oli asia mikä tahansa.
Tuo on aivan taivahan tosi. En itse omalla kohdallani ole siihen törmännyt niinkään täällä palstalla, vaan ihan tosielämässä. Tunnen joitakin ihmisiä, joiden satunnaista tapaamista en voi mitenkään välttää, mutta en yksinkertaisesti yhtään uskalla sanoa heille mitään kun kaikki tulkitaan ihan eri tavoin kuin mitä olen tarkoittanut!! Ja siis vikaa on varmasti myös minun ulosannissani, vaikka olen sitä kovasti yrittänyt petrata. Kaikki ei vaan puhu samaa kieltä...

[QUOTE="vieras";25973276]Björniltä en ole tainnut huomata yhtään-no ehkä yhden-vilpittömästi positiiviselta vaikuttavan kommentin. Mutta se on hänen tyylinsä :)[/QUOTE]

Onko se silloin minun vai sinun vika, jos luet viestejäni kuin piru raamattua?

Ja jos kysyy jotakin, niin aina joku vastaa "mitä se sulle kuuluu".
Lukutaito on monella hukassa. Jos minä kysyn vaikka "mitä mieltä olette
punaisista sohvista", niin puolet ymmärtää sen niin, että mielestäni punaiset sohvat ovat
rumat ja kaikki joilla on punaiset sohvat ovat hirveitä tyyppejä.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Täällähän ei yksinkertaisesti ainoastaan positiivista ketjua löydä.. AINA on jonkun tultava sanomaan jotain ilkeää joko mustana tai harmaana, oli aihe mikä hyvänsä. Itse olen lakannut kommentoimasta yhdelle mustalle ihan siksi, ettei asiallista keskustelua yksinkertaisesti voi saada aikaan..

Mä oon ainaki huomannu, et tää palsta on varsinainen ammattiloukkaantujien tyyssija. Ihan sama miten asias esität, ottaa joku siitä nokkiinsa.

Tällä voi myös kirjottaa vuosia asiallisesti kenenkään huomaamatta, mutta jos haluaa sanottavansa kuuluviin, kannattaa se esittää mahdollisimman rumasti. Kokeiltu on. Ratakiskon vääntäminen asialliseenn sävyyn on täällä ihan puhtaasti helmien heittämistä sioille. Sori vaan.

Yhtynen tähän kommenttiin.

Olen sanonut tämän aiemminkin, mutta sanon jälleen, kun monet huutelevat negatiivisiakin asenteitaan moneen kertaan. Mä tykkään susta, Akaatti. :) Olet ehdottomasti suosikkini palstalaisista. Jatka samaan malliin!

• Tykkää
Reactions: Akaatti
Melkein joka tekstistä voi löytää jonkunlaisen kettuilun kun oikein kaivaa ja osa oikein kaivaa verta näytöstään jutuillaan, osa sitten vaan oksentaa pahaa oloaan tänne.

Usein asialliseen ketjuun saadaan asiallistakin keskustelua aikaseks.

Näinhän se on.

Minun teksteistä saattaa joku ajatella niin kuin ap, mutta tarkoitus ei ole olla sellainen.

Vittuilu on kansantauti. Suomalaiset etenee suupielet alaspäin väännettyinä, nokkavina, yrmeinä ja vihaisen näköisinä. Kaikki vittuilevat kaikille. Katsokaa lapsia ja aikuisia! Mitä ihmettä tapahtuu? Miksi?

Yhteistyössä