Oletteko huomanneet, että kaikkein kovimpia suunsoittajia ja muista p*skaa puhuvia on ne joilla

Olen huomannut saman. Lisäksi pahimpia toisten tuomitsijoita ovat ne, jotka eivät itsekään ole niin puhtaita pulmusia. En tiedä puhdistaako se jotenkin omaa omaatuntoa, jos tuomitsee suureen ääneen toisten tekemiset.

Nykyisin en ole esimerkiksi ollenkaan vakuuttunut sellaisten ihmisten uskollisuudesta, joilla on tarve kovaan ääneen jatkuvasti paheksua ja tuomita pettäneet, joita eivät edes tunne. Tai en ole vakuuttunut niiden muskeliheppujen turvallisuudesta, jotka kovimpaan ääneen paasaavat, ettei naista saa lyödä. Ne joille tuo on itsestään selvää, tulee harvemmin mieleen edes koko asia tai tarvetta todistella sitä kovaan ääneen.

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla vaan on asiat hyvin, vaikka vittuilenkin välillä, älkää yleistäkö aina.

Mitä sä saat siittä, et vittuilet? Nautit siittä, et saat toiselle pahan olon. Ei sekään ihan tervettä oo.

terveempää ainakin kuin puhua pahaa toisen selän takana. :whistle: :snotty:

Noo, mulle ne on lähes sama asia. Ihan yhtä vittumaista.

Molemmat on, mutta suoraan vittuiluun voi sentään kuitata takaisin. :p

Totta, harvalla vaan tuntuu nykyään olevan pokkaa. Täällä päin ainakin tuntuu kaikki kiertävän välikäden kautta. :xmas:

Tuttu tunne :headwall:

Jos vittuillaan, vittuillaan huumorilla koska muuten voi saada nenilleen. Jos on jotain pahaa sanottavaa, sanotaan se selän takana ja toivotaan ettei jäädä kiinni. Raivostuttavaa..

Pahimpia on ne, jotka puhuu selän takana paskaa vaikka naamatusten teeskentelee hyvääkin kaveria. Jep jep.. Kieroja osaavat ihmiset olla :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla vaan on asiat hyvin, vaikka vittuilenkin välillä, älkää yleistäkö aina.

Mitä sä saat siittä, et vittuilet? Nautit siittä, et saat toiselle pahan olon. Ei sekään ihan tervettä oo.

Joo mun pitää varmaan lähtee niuvaniemeen potilaaks ;)

Yhteistyössä