Taitaa olla sulla ensimmäinen lapsi vasta?Alkuperäinen kirjoittaja argh:No nää on just näitä taas :headwall: ei se LAPSI sitä halua eikä edes osaa haluta, mutta ÄITI haluaa antaa lapselle kun kuvittelee että se olisi siitä jotenkin ihanaa! En tosiaan anna karkkia alle 4v!
Minäkin olen antanut!!Ei se tee musta kyllä huonoa äitiä.Alkuperäinen kirjoittaja on syönyt ja tulee syömään!!!:NO OLEN TODELLAKI, ja silti olen hyvä äiti!!! Miten ihmeessä tähän kysymykseen on sattunut vastaamaan just ne jotka ei oo antanu :O
En sano että on väärin jos lapselle ei anneta, se on jokaisen ihan oma päätös tehdä niin!
no miksi ei?Alkuperäinen kirjoittaja vihreä sateenvarjo:No en ikinä antaisi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla kolme lasta ja kaikki on saaneet jo vajaan vuoden ikäisenä myös namia ja suklaata ja jäätelöä Ja yllätys, yllätys; kaikki ovat terveitä, hampaat kunnossa, normaalipainoisia jne.
Lapsen makuaisti ja ruokailutottumukset kehittyy ensimmäisen n 3-4 vuoden aikana. Jos sitä ennen herkutellaan rutkasti, voi olla, että se vaikuttaa lapsen koko loppuelämään sokeririippuvuutenaAlkuperäinen kirjoittaja ert:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mulla kolme lasta ja kaikki on saaneet jo vajaan vuoden ikäisenä myös namia ja suklaata ja jäätelöä Ja yllätys, yllätys; kaikki ovat terveitä, hampaat kunnossa, normaalipainoisia jne.
Sama täällä! Meillä on kans herkuteltu niin että napa pursuaa! Mitähän sillä yritetään suojella ku lapselle ei karkkia ennen 4 ikävuotta?? Ylipainoa vai?