Olette naiset ällöttäviä kun ette pese käsiä vessa käynnin jälkeen!

"mie"
Mä oon ihmetellyt, miksi meidän paikallisen ostoskekuksen naistenvessa on niin kuvottavassa kunnossa. Lattiat märkinä ja siellä lojuu vettyneet vessapaperit seassa ym. Ei uskoisi naisten puoleksi.
Tää selittyy tietysti (?!) sillä, että kotona useimmiten nainen on se, joka joutuu pesemään vessan, niin sitten muiden vessoissa voi sotkea sotkemisen ilosta. Eikös sama päde siihen, kun aina haukutaa lapsiperheitä, että ne sikailee ravintolassa. Kerrankin kun ei tarvitse itse siivota...

No jaa, en tiedä. Itse en todellakaan sotke yleisissä vessoissa, enkä ravintolassa anna lasten sotkea. Kuhan tuli mieleen :D

[QUOTE="mie";22422566]Mutta en mää sorki sitä alapäätä tai mitään muutakaan sellaista paikkaa vessassa käydessäni käsilläni, mitä en sorkkisi ihan muutenkin (kuten vaikka naamaa tai tukkaa).[/QUOTE]

Sun käsi menee väkisinkin pyyhkiessä jalkoväliin. Hyi stana tuollaasta ajattelutapaa!

[QUOTE="mie";22422635]Tää selittyy tietysti (?!) sillä, että kotona useimmiten nainen on se, joka joutuu pesemään vessan, niin sitten muiden vessoissa voi sotkea sotkemisen ilosta. Eikös sama päde siihen, kun aina haukutaa lapsiperheitä, että ne sikailee ravintolassa. Kerrankin kun ei tarvitse itse siivota...

No jaa, en tiedä. Itse en todellakaan sotke yleisissä vessoissa, enkä ravintolassa anna lasten sotkea. Kuhan tuli mieleen :D[/QUOTE]

Mun työpaikalla ainakin miestenvessa on se sotkuisempi paikka...kännissä kustaan pitkin seiniä kun ei osuta pisuaariin.

[QUOTE="vieras";22422368]Tervetuloa joukkoon! Minä olen se, joka aukoo ne vessan ovet ulostullessa kyynärpäällä käsienpesun jälkeen :wave:[/QUOTE]

Sama täällä. Oksettaa ne ovenkahvat niin, että aina aukasen kyynärpäällä. Yhtä paljo mua ällöttää jos siellä vessassa ei ole paperia johon vois kuivata käsiä (ja sulkea hana!). Ne pyyhkeet jotka on niissä isoissa rullissa on vihoviimeisiä, en ilkeä koskea niihin koskaan vaikka periaatteessa niiden pitäs olla puhtaita. Mulla vaan semmonen tyhmä pelko, että se sama pyyherulla kiertää aina vaan uudelleen ja uudelleen :ashamed:

Leukistinen aksolotli
Jaajaa... No minä en osallistunut tutkimukseen. Inhoan muös kaikkia ovankahvoja, mutta aika usein syynä on niiden materiaali sen lisäksi, että niissä on bakteereja.

Mies on sanonut että se miesten puoli on ihan siisti, kun sillekin joskus valitin. Ehkä se on sitten "miestensiisti". :D
No nimenomaan miestensiisti! Myös kun olin sellutehtaalla siivoamassa niin kyllä misten vessat oli todella likaasia paikkoja. No mitä ne vessojen siisteydestä olisi välittänyt kun kahvihuoneissakin sotkettiin niin, että kahvit oli pitkin seiniä.

Leukistinen aksolotli
No nimenomaan miestensiisti! Myös kun olin sellutehtaalla siivoamassa niin kyllä misten vessat oli todella likaasia paikkoja. No mitä ne vessojen siisteydestä olisi välittänyt kun kahvihuoneissakin sotkettiin niin, että kahvit oli pitkin seiniä.
Mun mies sanoo usein, ettei vaan pystynytkään mennä tekemään tarpeitaan, vaan joutui tulla ulos, koska miesten vessat on usein niin kustu jokapuolelle, ettei siellä voi edes kävellä, saatikka, että pytylle asti menis.

Leukistinen aksolotli
[QUOTE="mää";22422883]No ei nyt sentään hysteerinen tarvitse olla viitaten näihin jotka avaavat ovet kyynärpäällä,paperilla jne. Ja mä tosiaan olen turkulainen :)[/QUOTE]

Niin mut ne ovet on usein messinkiä.:$ Ei pysty koskeen.
Ja lisäksi ihan oikeastikin, jos päivän aikana kymmenenkin ihminen jättää kätensä pesemättä ja koskee siihen kahvaan, niin siinä on jo ties mitä, kun ajattelee, mihin kaikkiin kahvoihin ne kymmenen ihmistä päivän aikana ovat koskeneet.

ccc
[QUOTE="mie";22422649]Joojoo, mutta puhuinkin nyt niistä bakteereista, joita löytyy sielä alapäästä vaatteiden alta tms. Kun sinne ei todellakaan kädellä kosketa, niin miten ne bakteerit sitten siirtyy niihin oviin ja kansiin???[/QUOTE]

Jotkut käy isommallakin hädällä yleisissä vessoissa ja voi sitä silloin sormiin lipsahtaa jotain. Ne sitten koskee kahvoihin ja sinä sen jälkeen. Ja mistä sinä tiedät kuinka paljon muut naiset itseään siellä vessassa koskettelee :D

Yhteistyössä