Olette naiset ällöttäviä kun ette pese käsiä vessa käynnin jälkeen!

"mää"
[QUOTE="mie";22422013]Kuin myös... Pesen ainoastaan sosiaalisen paineen alla, eli jos vessassa muita niin en kehtaa olla pesemättä...[/QUOTE]

Joo just noin mullakin menee. Ja ties miten moni muu toimii just noin yleisissä vessoissa vaikka muuten ei pesisikään.

No ohhoh! Tämäpäs yllätti...
Itsellä tulee myös tuo sosiaalinen paine päälle vessassa siinä mielessä, että tulee olo, että muut kattoo "eikö tuo pessyt käsiään" jos kävelen yleisestä vessasta suoraan pois, vaikka pesin ne kädet jo siellä vessassa ollessani, koska siellä oli oma pesuallas ja hana... :whistle:

"mie"
No no ei nyt aleta keksimään sattumia. naiset on sikoja kaikki tyynni :D
Joo, mä olen oikeasti piilosika :D Meillä on kotona tosi siistiä ja hygieenisen oloista, lapset on aina puhtaita ja siististi puettuja, ei reikäisiä vaatteita, ei ruokaa naamalla, ei likaista tukkaa jne. MUTTA itse tosiaan en pese läheskään aina käsiä käydessäni vessassa (pissalla), kaivelen välillä nenää, puhdistan lattiat keittiössä samalla rätillä kuin pöydän, pissaan joskus suihkussa olessani jne. jne. jne.

ccc
[QUOTE="mää";22422044]Joo just noin mullakin menee. Ja ties miten moni muu toimii just noin yleisissä vessoissa vaikka muuten ei pesisikään.[/QUOTE]

Jutussa sanottiikin että jos vesassa oli muita niin pesivät mutta jollei niin jättivät pesemättä.

"mää"
[QUOTE="mie";22422059]Joo, mä olen oikeasti piilosika :D Meillä on kotona tosi siistiä ja hygieenisen oloista, lapset on aina puhtaita ja siististi puettuja, ei reikäisiä vaatteita, ei ruokaa naamalla, ei likaista tukkaa jne. MUTTA itse tosiaan en pese läheskään aina käsiä käydessäni vessassa (pissalla), kaivelen välillä nenää, puhdistan lattiat keittiössä samalla rätillä kuin pöydän, pissaan joskus suihkussa olessani jne. jne. jne.[/QUOTE]

Jestas,vihdoinkin joku joka tekee kuten mä,luulin jo olevani ainoa :)

Mä kyllä luulen, että miehet jättää enemmän pesemättä kätensä kuin naiset. Miesten mielestä kun on aivan ok koittaa kulliinsa ja ravata palleja eikä sen jälkeen tarvitte käsiä pestä.

Mä olen ainakin pienestä pitäen oppinut siihen, että kädet todellakin pestään AINA. Saman olen opettanut likallekkin. Jotkut naiset on sitä mieltä, että ei käsiä tarvitte pissaamisen jälkeen pestä koska onhan siinä paperi välissä.... :x

`''´
Niin kovin tyypillistä naiseutta taas:

"Naisten vessassa sosiaalinen paine saattoi pakottaa jotkut pesemään kätensä. Käsiä jätettiin nimittäin pesemättä useimmiten silloin, kun kukaan ei ollut näkemässä....
Suurin osa kätensä pesseistä naisista vain huuhtaisi kädet pikaisesti hanan alla...."

"Miesten vessassa käyttäytymiseen ei vaikuttanut se, oliko läsnä muita."
Ja säännönmukaisesti kädet todella pestiin.

"mie"
Hyi yök :x Te ette voi olla tosissanne ettette pese käsieänne vessassa käynnin jälkeen siis mä en halua nykiä enää yhteenkään ovenripaan kun tiedä kuka siihen on viimeks nykiny ja ties miten likasilla käsillä :x
Mä en edelleenkään ymmärrä, MITEN mun kädet voi likaantua, kun pyyhin PAPERILLA pissaamisen jälkeen. Ei mun käsiin sitä pissaa herranjestas sentään tule!

[QUOTE="vieras";22422368]Tervetuloa joukkoon! Minä olen se, joka aukoo ne vessan ovet ulostullessa kyynärpäällä käsienpesun jälkeen :wave:[/QUOTE]

Juu vessanoveen en kyllä nyvi muutenkaan, joko työnnän sen kengän kärjellä auki tai sitten sillä käsipaperilla, mut nämä pesemättömät nykii kaikkiin muihinkin oviin ja ties mihin kaikkeen ne ennättää nykiä :x

[QUOTE="mie";22422416]Mä en edelleenkään ymmärrä, MITEN mun kädet voi likaantua, kun pyyhin PAPERILLA pissaamisen jälkeen. Ei mun käsiin sitä pissaa herranjestas sentään tule![/QUOTE]

Aika kerroksen saat laittaa paperia jos ei kätes kastu lainkaan. Ja kyllä niitä bakteereja on muuallakin kuin vain siinä virtsa-aukon kohdilla. Mä en tajua tuollaasta ajattelua sitten pätkääkään.

"mie"
Aika kerroksen saat laittaa paperia jos ei kätes kastu lainkaan. Ja kyllä niitä bakteereja on muuallakin kuin vain siinä virtsa-aukon kohdilla. Mä en tajua tuollaasta ajattelua sitten pätkääkään.
Mutta en mää sorki sitä alapäätä tai mitään muutakaan sellaista paikkaa vessassa käydessäni käsilläni, mitä en sorkkisi ihan muutenkin (kuten vaikka naamaa tai tukkaa).

ccc
[QUOTE="mie";22422566]Mutta en mää sorki sitä alapäätä tai mitään muutakaan sellaista paikkaa vessassa käydessäni käsilläni, mitä en sorkkisi ihan muutenkin (kuten vaikka naamaa tai tukkaa).[/QUOTE]

Entä kansi, ovet jne... jos muutkin tekee noin niin aika bakteeri pesä se vessa kohta on.

Yhteistyössä