"mää"
Mä kans.minä tunnustan
Mä kans.minä tunnustan
Joo, mä olen oikeasti piilosika Meillä on kotona tosi siistiä ja hygieenisen oloista, lapset on aina puhtaita ja siististi puettuja, ei reikäisiä vaatteita, ei ruokaa naamalla, ei likaista tukkaa jne. MUTTA itse tosiaan en pese läheskään aina käsiä käydessäni vessassa (pissalla), kaivelen välillä nenää, puhdistan lattiat keittiössä samalla rätillä kuin pöydän, pissaan joskus suihkussa olessani jne. jne. jne.No no ei nyt aleta keksimään sattumia. naiset on sikoja kaikki tyynni
pakko peesata :O Suuresti ihmettelen miks ihmeessä se käsien pesu on niin vaikeeta joillekkin? Mä en pystyis olemaan pesemättä käsiä :XJa sitten ne tekevät vielä ruokaa lapsilleen paskasilla käsillään. Ei todellakaan ole mikään ihme, että lapsilla on vatsatautia vähän väliä :headwall:
Jaa, ei se ole yhtään vaikeeta, mutta kun ei vaan ole tullut tavaksi.pakko peesata :O Suuresti ihmettelen miks ihmeessä se käsien pesu on niin vaikeeta joillekkin? Mä en pystyis olemaan pesemättä käsiä :X
Tervetuloa joukkoon! Minä olen se, joka aukoo ne vessan ovet ulostullessa kyynärpäällä käsienpesun jälkeen :wave:Hyi yök :x Te ette voi olla tosissanne ettette pese käsieänne vessassa käynnin jälkeen siis mä en halua nykiä enää yhteenkään ovenripaan kun tiedä kuka siihen on viimeks nykiny ja ties miten likasilla käsillä :x
Mä en edelleenkään ymmärrä, MITEN mun kädet voi likaantua, kun pyyhin PAPERILLA pissaamisen jälkeen. Ei mun käsiin sitä pissaa herranjestas sentään tule!Hyi yök :x Te ette voi olla tosissanne ettette pese käsieänne vessassa käynnin jälkeen siis mä en halua nykiä enää yhteenkään ovenripaan kun tiedä kuka siihen on viimeks nykiny ja ties miten likasilla käsillä :x
Mutta en mää sorki sitä alapäätä tai mitään muutakaan sellaista paikkaa vessassa käydessäni käsilläni, mitä en sorkkisi ihan muutenkin (kuten vaikka naamaa tai tukkaa).Aika kerroksen saat laittaa paperia jos ei kätes kastu lainkaan. Ja kyllä niitä bakteereja on muuallakin kuin vain siinä virtsa-aukon kohdilla. Mä en tajua tuollaasta ajattelua sitten pätkääkään.
eihän se pilu nyt kusinen ollut, vaan ne sormet,joten ei huoltaSitten pitäis vielä nuolla kusisia pilluja:$
Onko se kusinen kullinpää sen kummempi...Sitten pitäis vielä nuolla kusisia pilluja:$