Oletko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja petturimagneetti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

petturimagneetti?

Vieras
Oletko tullut petetyksi useammassa suhteessasi? Oletko koskaan miettinyt, mistä se saattaa johtua? Onko omassa käytöksessäsi (esim. vähäinen libido) jotain sellaista, mikä on saanut useamman kumppanin pettämään?

Vai vedätkö puoleesi tai ihastutko tietyntyyppisiin ihmisiin? Hurmaaviin renttuihin tai kenties reppanoihin, jotka hakevat pettämisellä vakuutteluja omasta viehätysvoimastaan?

Vai uskotko vain huonoon tuuriin tai siihen, että pettäminen on todella yleistä?

Olen ehdottomasti petturimagneetti. Se saattaa johtua siitä, että rakastun tavan takaa hurmaaviin renttuihin ja rentut rakastuvat minun kanssani itseensä. Auvon hetkiä kestää siihen asti, kunnes he joutuvat petetyksi useammassa suhteessani ja joutuvat kylmästi ulkoruokintaan.

Omassa käytöksessäni on sellaisia piirteitä, että petän heitä silmää räpäyttämättä.

Reppanoita pidän varalta jonossa oven takana. Olen varmasti hirveän epäoikeudenmukainen heitä kohtaan. En vaan aina erota, mikä ero on hurmaavalla rentulla ja reppanalla.

Libidoni on kyltymätön, joten jono oveni takana lyhenee uhkaavasti. Poimin jatkuvasta jonosta vakuutteluja viehätysvoimastani.

Uskon, että renttujen ja reppanoiden huonoon tuuriin kuuluu, että petän heitä todella yleisesti.

Tai ehkä vain en ymmärrä miten sukupuolivietti tai seksuaalinen energia on käytöstä. Ehkäpä olen siksi näin huonotapainen:)

Sitä miettinyt usein. Olen ihan viehättävä nainen ja ympärilläni ihmetellään rakastumistani renttuun. Eikä ole ulkonäöllä mies siunattu. Silti kaataa naisia ja pettää jatkuvasti. Itse en ole alentunut sihen vaikka tiedän nämä pettämiset. Nyt kylläkin mittari tuli täyteen ja aion unohtaa tämän rentun. En etsi enää uutta vaan odotan luottavaisena että joskus se tosi rakkaus kävelee vastaan. Kaikille lämmintä ja ihanaa joulua <3

Yhteistyössä