Oletko ylpeä jos synnytät isokokoisen vauvan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohtija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohtija

Vieras
niis siis jos saisit valitat synnyttäisitkö mieluummin isokokoisen(4-5 kg)vai pienikokoisen(2,5-3 kg)?? Ja jos synnytät isokokoisen vauvan oletko ylpeämpi siitä kun "rääpäleen" äiti?

Synnytin iso kokoisen vauvan (4,5kg) ja olin yhtä ylpeä kun kuka tahansa äiti joka lapsen saa. Toki IHMETTELIN lapsen koon tullessa tietooni että kuinka sain sen puskettua itsestäni pihalle :D

Jokainen on varmaan "ylpeä" juuri sen vauvan synnyttämisestä, jonka on itse synnyttänyt. Minulla 3.740kg vauva ja 4.260kg vauva, enkä ole isomman vauvan synnyttämisestä yhtään ylpeämpi, kuin tuon pienemmänkään.

Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mä olisin toivonut pienempää päätä jos valitsemaan olis päässy, mut kun ei mua kuunneltu niin tuli sit iso päinen vekara. Ylpeyden aihetta siinä ei ole, mut ihan kivat traumat jäi

Joskus käy mielessä, että miltähän niistä lapsista, jotka on syntyneet, tuntuis nää kirjoitukset, jos joskus sattuisivat lukemaan.

Meil on ollu puolet pienikokoisia, puolet keskikokoisia, enkä isompaa olis varmaan saanut ulos! Eli en ehkä olis ylpeä isommasta jos se olis sen takia jouduttu leikkaamaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Casper:
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mä olisin toivonut pienempää päätä jos valitsemaan olis päässy, mut kun ei mua kuunneltu niin tuli sit iso päinen vekara. Ylpeyden aihetta siinä ei ole, mut ihan kivat traumat jäi

Joskus käy mielessä, että miltähän niistä lapsista, jotka on syntyneet, tuntuis nää kirjoitukset, jos joskus sattuisivat lukemaan.

Mitäs sit jos lukis? Ei se et mä sain traumat synnytykseen vähennä rakkautta lastani kohtaan.
Ja iso pää on meillä sukuvika, ei hyssyttelemällä pienene eikä siitä mitenkään kärsi koska se ei näytä isolta.

Yhteistyössä