M
"minä"
Vieras
eipä ole tullut kerrottua että poika sai vajaa 1,5 kk velliä ku maitoa olisi muuten menny niin kauheena. Puurokin alotettiin jo 4kk iässä ku niin hyvin kasvoi ja oli ihan normaali käyrällä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Neuvola-aikoina on tullut asuttua useilla eri paikkakunnilla ja näin ollen käytyä useissa eri neuvoloissa. Asenteet ovat olleet hyvin erilaisia. Kolmannen lapsen odotuksessa ja vauvan synnyttyä yllätyin saatuani käteeni opuksen, jossa imetyksestä ja perhepedistä puhuttiin tosi myönteisesti! Aiemmin olin perhepedissä nukkumisesta maininneena saanut lääkäriltä motkotusta sen vaarallisuudesta. Nykyisessä neuvolassa siis suhtaudutaan tosi myönteisesti lapsentahtisuuteen, joten siellä uskaltaa siitä puhuakin jos jotain kysyvät, joka vastauksessa tulee ilmi.
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;23770607:Missä kaupungissa ja minä vuonna?
Ainaki Helsingissä vuonna 07 puhuttiin neuvolan yhteisessä synnytysvalmennuksessa kielteisesti perhepedistä. Ja se sai mut salaamaan perhepeteilyn.
Noin minäkin ajattelen, mutta kaikki tekemiseni eivät kuitenkaan kuulu kaikille.En ole koskaan. Periaatteeni on, että kaikki mitä teen, niin sen täytyy kestää päivänvaloa.