Oletko vaihtanut puoluetta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27334476]Olen vaihtanut persuista puolueeseen, joka tuntuu vastaavan paremmin tarpeisiini.[/QUOTE]

Mä en myöskään enää äänestä perussuomalaisia. Kerta riitti.

[QUOTE="Jukka";27334555]Anteeksi mitä?[/QUOTE]

Aina kannattaa teeskennellä tietämätöntä. Tai bussissa ja lähijunassa kannattaa jopa heittäytyä suomenkielen suhteen kielitaidottomaksi! :D

[QUOTE="vieras";27334453]Oletko vaihtanut puoluekantaassi? Mistä puolueesta mihin ja miksi? Täällä loikka demareista persuihin 2008 vaaleissa :)[/QUOTE]

olen äänestäjä johon voi vaikuttaa ihminen teoillaan. Saa edustaa mitä puoluetta tahansa mutta saatko äänes kuuluviin on se mitä arvostan.

Vaihdoin vihreistä perussuomalaisiin viime eduskuntavaaleissa, ja aion äänestää persuja myös kunnallisvaaleissa. Vihreisiin palaan heti, kun ne saa linjauksiinsa jotain järkeä.

[QUOTE="Sanna";27336901]Vaihdoin keskustasta perussuomalaisiin eduskuntavaaleissa ja en ole yhtään vakuuttunut. Nyt lähtee ääni aivan toisaalle, kumpa vielä tietäisi mihin.[/QUOTE]

äänestä sitä jonka tiedät että voi viedä sinun asiaa läpi. Se mitä sanotaan ei tarkota että näyttöjä. En puolla ketään ennen kun tiedän että se henkilö voi viedä minun ajatuksia läpi vaikka kunnalis vaalit.

Aika radikaalisti joo. Jos sanotaan, että lähdin hurjaan nuoruusaikaan liikkeelle SKP:stä, siitä vasureiden kautta vihreisiin ja nyt kuntavaaleissa harkitsen persujen tai jopa keskustan äänestämistä, niin voi sanoa aika paljon tapahtuneen heilumista poliittisissa näkökannoissa... :D

Aika radikaalisti joo. Jos sanotaan, että lähdin hurjaan nuoruusaikaan liikkeelle SKP:stä, siitä vasureiden kautta vihreisiin ja nyt kuntavaaleissa harkitsen persujen tai jopa keskustan äänestämistä, niin voi sanoa aika paljon tapahtuneen heilumista poliittisissa näkökannoissa... :D

Tziizuz!
Tuota sanoisin isoksi heitoksi.

Minä olen arvoiltani palloillut eniten vasemmistoliiton sdp:n ja vihreiden välillä.
Ja toiminut eniten RKP:n kautta.

Kepu vielä jotenkin menisi (henkilökemioiltaan ja osaa arvojaankin kunnioitan lujaa), mutta kokoomuus ei enää ei. Ei ideana... ne tunetmani
Ja persut... heidän juttujaan (ja "perusteluitaan") nähnyt kylliksi, että jos siihen menen niin minua ei saa vain poliittisesti vaan ihan mielenvikaisuuden vuoksikin ampua niskaan.

:)

Puoue kannatus varmistui vuoden 2008 vaalien aikana. Ennen olin enemmän demareiden puolella mutta siirryin Perussuomalaisiin, vastaa täydellisesti omaa näkökulmaa maan asioihin.

Tziizuz!
Tuota sanoisin isoksi heitoksi.

Minä olen arvoiltani palloillut eniten vasemmistoliiton sdp:n ja vihreiden välillä.
Ja toiminut eniten RKP:n kautta.

Kepu vielä jotenkin menisi (henkilökemioiltaan ja osaa arvojaankin kunnioitan lujaa), mutta kokoomuus ei enää ei. Ei ideana... ne tunetmani
Ja persut... heidän juttujaan (ja "perusteluitaan") nähnyt kylliksi, että jos siihen menen niin minua ei saa vain poliittisesti vaan ihan mielenvikaisuuden vuoksikin ampua niskaan.

:)

No, nämä kuntavaalit ovat ehkä vähän enemmän henkilö- kuin puoluevaalit ainakin mulle. Yritän lähinnä löytää hyvän tyypin, jolla on tuntemusta paikkakunnan asioista, hyviä näkemyksiä, riittävää jämäkkyyttä asioidenhoitoon ja edes jonkinasteiset mahdollisuudet mennä läpi. Yllätyin hieman, kun hyviksi tyypeiksi tietämäni heput löytyivät persujen ja keskustan listoilta...

Yhteistyössä