Oletko tyytyväinen ulkonäköösi jos vertaat itseäsi ikätovereihisi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen ihan tyytyväinen kokonaisuuteeni, no ainahan vois näyttää vähän paremmalta... mutta siis kun ikää on 36 ja kroppa on pysynyt sellaisena normaalina, ei isompia vähähtämisiä missään ja kasvoihinkin on suotu suht suora nenä ja silmät, niin ei tässä moittia voi.

Joskus päiväkodilla kyllä ihmettelin, kun kaikkien muiden lasten vanhemmat näytti kauhean vanhoilta, itse olin siis 28 saadessani ensimmäisen, eli se keskiverto-ikäinen, niin oletettavasti muutkin vanhemmat oli lähellä minua. Juttelin yhden toisen (nuorekkaan) äidin kanssa ja hän oli ihan samaa mieltä. Että voihen se olla, että olemukseni on hieman nuorempi kun yleensä minun ikäisillä.

Olen kyllä. Harrastan vertailua, varsinkin vertaan vartaloani muiden naisten vartaloihin. Saan olla tyytyväinen, sillä moni minua paljon "lihavampi" tuttuni, ei ole vielä edes synnyttänyt. Mietin aina, miltähän näyttää kun raskauskiloja tulee. Juu, tyhmää, tiedän.

En ole. Oon vasta 22, mutta raskaus on "pilannut" kehoni. Sain paljon raskauskiloja, joita en ole onnistunut karistamaan pois. Löysää nahkaa, sellua ja koska oon nyt vielä masentunut, on ulkonäkökin nuhjuinen ja ... no, vanha.

oon omasta mielestäni pysyny suht hyvässä kuosissa ikääni nähden, kun olen vertaillut, jos kassalla ollessani joudun kysymään henkkarit niin yllätys on ollut aikamoinen kun ihminen onki ollut saman ikäinen mutta näyttänyt ainakin 10v vanhemmalle.

toissapvänä kysyttiin opiskelijakorttia ja henkkareita ku ostin tupakkaa:D

En ole tyytyväinen.
Tuntuu että olen ikälopun näköinen ja harmittaa, kun ei ole tullut pidettyä huolta omasta ulkonäöstä. Nyt kun kuopuksenkin kanssa alkaa helpottamaan, niin huomaa miten retuperälle on antanut itsensä mennä :ashamed:
Hieman lohduttaa laihdutetut 9kg mutta toisaalta alkaa epäusko tulla, kun vielä olisi siinäkin matkaa tavoitteeseen :(

No en kyl oo tyytyväinen. En varsinaisesti harrasta vertailua, mutta jos nyt pikasesti miettii samanikäsiä tuttuja, niin... En mä nyt pahimmasta päästä ole, mutta vois sitä simpsakampi olla, varsinkin kun ei ees oo vielä lapsia "tekosyynä" ;), oon 23 v. Semmosen 5 kiloa vois painoa pudottaa ja pikkasen lihasta olla enempi, niin oisin tyytyväinen. Ai joo, ja haluaisin pukeutua paremmin, oon jotenkin tosi huono vaatteiden kans verrattuna kavereihin. En yhtään tiiä millasia vaatteita mun pitäs pukee ja pitää ja mitä asusteita, koruja jne. Tuntuu, että oisin tippunut niinku kärryiltä, kun ennen sitä oli niin tarkkana kaikesta.

Just äsken näin kaupassa ihmisen jota en ole nähny vuosiin, entisen työkaverin joka on lisäksi nuorempi ja oli muuten niin vanhan eukon näkönen, ryppynen, permanentattu tantta. Tulipa vertailusta hyvä mieli, kun itse olen nuoremman näköinen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Just äsken näin kaupassa ihmisen jota en ole nähny vuosiin, entisen työkaverin joka on lisäksi nuorempi ja oli muuten niin vanhan eukon näkönen, ryppynen, permanentattu tantta. Tulipa vertailusta hyvä mieli, kun itse olen nuoremman näköinen :)

Huomenna sitten törmäät lapsuuden aikaiseen kaveriisi joka näyttää 10 vuotta sinua nuoremmalta. Niin se vaan menee =)
Ihan turhaa sellainen vertailu.

No en ole erityisen tyytyväinen, jos siis vertaan oma ikäluokkaani (21v) Suurin osa minun ikäisistäni ei ole vielä äiti. Ja minuun äitiys on siis jälkensä jo jättänyt. Mutta viihdyn kyllä kehossani :)

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Huomenna sitten törmäät lapsuuden aikaiseen kaveriisi joka näyttää 10 vuotta sinua nuoremmalta. Niin se vaan menee =)
Ihan turhaa sellainen vertailu.

Tuskinpa :)

Mulla on just kaikkien aikojen ikäkriisi menossa, täytin juuri 24v. ja olen kolmen lapsen äiti ja rupsahtanut!
Aiemmin en kauheasti hoitanut ihoa enkä meikannut, nyt aloitin sitten kummankin kun olen vaan niin kauhean näköinen. Laihdutan myös vimmalla jne..
Vaatevarasto vielä uusiksi!

Yhteistyössä