Töissä, mun ei tarvitse olla työtön niin kauan kuin töitä riittää ja niitähän riittää. Mies taas on edenny niin hyvään asemaan ettei häneltä työt lopu.
Millä alalla ja millaisella koulutuksella työskentelet?Työssäkäyvä. Vuorotyötä monelle eri työnantajalle nollasoppareilla. Teen työtä sen verran, kuin mihinkin elämäntilanteeseen sopii. Jos haluan pitää taukoa, teen 0 h/vko, mutta tarvittaessa voin tehdä myös 40-tuntisia viikkoja. Sunnuntait ja turhat pyhäpäivät oon mielellään töissä
Todella pahalta kuulostaa! Meillä yrittäjillä ei oo varaa sairastella!Ylityöllistetty yrittäjä joka on parhaillaan sairaslomalla.
(kuulostipa kamalalta)
Ei muuten edes tee mieli röökiä enää. Helpostipa siitäkin sit lopulta pääsi!Todella pahalta kuulostaa! Meillä yrittäjillä ei oo varaa sairastella!
Rööki suuhun ja montun reunalle kyttäämään siitä, hushus.
nosta taksoja niin eiköpä työn määrän suhteen tasapainotila ala järjestymäänYlityöllistetty yrittäjä joka on parhaillaan sairaslomalla.
(kuulostipa kamalalta)
En mä voi. Kun olet urakkatarjouksen lähettänyt niin se on siinä sit. Ainoastaan lisätöistä voi saada lisää rahaa.nosta taksoja niin eiköpä työn määrän suhteen tasapainotila ala järjestymään
Ompa ihan hiivatin hieno juttu!!!!Ei muuten edes tee mieli röökiä enää. Helpostipa siitäkin sit lopulta pääsi!
Mäkin poltin kakskytviisi vuotta (miinust raskaudet ja synnytykset) On tää omituista ilman.Ompa ihan hiivatin hieno juttu!!!!
Aim veri praud of juu!
Mulla toi on eessä vielä. Oon ku savupiippu.
Oottete ihmeellisiä jotka voivat lopettaa tosta noin vain!Mäkin poltin kakskytviisi vuotta (miinust raskaudet ja synnytykset) On tää omituista ilman.
tarkoitinkin vähän pidemmällä tähtäimellä höpsöEn mä voi. Kun olet urakkatarjouksen lähettänyt niin se on siinä sit. Ainoastaan lisätöistä voi saada lisää rahaa.
Toisekseen, jos työmaan on oltava valmiina 1.11 niin sen on oltava valmiina vaikka siitä saisi satatonnia enemmän.
Niin mutta ellei saa urakkaa, on työtön. Se taas ei oo hyvä vaihtoehtotarkoitinkin vähän pidemmällä tähtäimellä höpsö