Oletko tuunannut miehesi ulkoista olemusta? Kuinka paljon semmoista voi tehdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eipä tuota ole tullut duunattua, olen keskittänyt duunaus-viettini autoihin:rolleyes:

miun höpönassulökäpöksykkähalinallemussukkani kelpaa minulle juuri sellaisena kuin on, hiukset pörrössä, parransänki leuassa, yleensä kourat pinttyneen mustat ja naama öljyssä, pyllynvako vilkkuu kun rassaa autojamme ja napa paistaa lyhyen paidanhelman alta

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
[QUOTE="vieras";27570468]:D :D Minut haki ekoille treffeille omistamallaan parikyt vuotta vanhalla ford transit pakettiautolla (tosi romanttista..... Nooot!), jossa oli talvella sisällä enemän pakkasta kuin mitä ulkona :D Satuin löytämään todellisen hiomattoman timantin, joka tarvitsi hieman itsetunnon kohotusta ja kannustusta uskaltaa ottaa askeleita uralla eteen- ja ylöspäin. Helppoa ei ole ollut, mutta sanotaanko näin pankkineitinä (tai tätihän minä taidan jo nykyisin olla), että kun etsii rauhassa hyvän sijoituskohteen ja panostaa siihen aikaa ja omaa mielenkiintoa, niin pitkän ainavälin tuotto on todennäköisest ihan mukava.. :D[/QUOTE]

Eläkesäästämistä? (no joo, mulla on pankkitermit ja euriborit vähän hakusessa) :)

Mutta varmaan sun miehellä on jotain korvienkin välissä, ei pelkällä pukeutumisella päästä uralla eteenpäin -joskin se pukeutuminen auttaa kyllä siinä.

Mä olen mun miehen simahtanutta autonromua työntänyt talvipakkasessa, kaupungin keskustassa, muistaakseni tokilla tai kolmansilla treffeillä. Siinä oli rakkaus ja sitoumus hieman koetteella... Onneksi nykyinen auto on toimivampi.

eipä tuota ole tullut duunattua, olen keskittänyt duunaus-viettini autoihin:rolleyes:

miun höpönassulökäpöksykkähalinallemussukkani kelpaa minulle juuri sellaisena kuin on, hiukset pörrössä, parransänki leuassa, yleensä kourat pinttyneen mustat ja naama öljyssä, pyllynvako vilkkuu kun rassaa autojamme ja napa paistaa lyhyen paidanhelman alta

No nyt tuli vahva rakkaudentunnustus. :D

Olen ostanut miehelle uusia vaatteita ja mies on tykännyt, mulla on kuulemma hyvä maku :D Kyllä se käyttää jotain mistä en ole koskaan tykännyt ja joskus saattaa ostaa vaatteita joista mä en oikein tykkää, mutta pitäköön mitä haluaa, en yleensä koita saada sitä ostamaan jotain muuta tai heittämään pois sellaisia vaatteita joista se pitää. Saatan vaikka kaupassa sanoa, kun mies katselee jotain rumaa vaatetta, että tykkäisin kyllä tuosta toisesta enemmän, mutta kehotan aina kuitenkin ottamaan sen mikä itsestä tuntuu paremmalta ;) Mä olen tulostanut kuvat joiden kanssa mies on mennyt parturille :D

Yks juttu mikä mua eniten harmittaa, on se että mies käyttää mun mielestä liian pieniä vaatteita, lähinnä paitoja. On lihaksikas ja harteikas ja lisäksi ylipainoa, ja saattaa pukea päälleen vuosia vanhan paidan jonka on ostanut joskus paljon kevyempänä ja pienempänä. Nykyisin se edes sovittaa kaupassa vaatteita ja jopa niitä suunnilleen oikeita kokoja, mutta pari vuotta sitten vielä se aina sanoi kaupassa, ettei sovita kun "se on hyvä jos se on M-kokoa". Tuota, jos se M koko oli hyvä silloibn joskus, niin ehkä nyt 10 vuoden ja 20 kilon jälkeen voisi harkita isompaan siirtymistä...? Onneksi se on pikkuhiljaa lakanut tajuta, kun oon ostellut niitä oikean kokoisia paitoja sille ja huomauttanut jos nätisti niistä pienistä, että tuo näyttää vähän liian kireältä... :D

• Tykkää
Reactions: Echo
[QUOTE="vieras";27570600]
Yks juttu mikä mua eniten harmittaa, on se että mies käyttää mun mielestä liian pieniä vaatteita, lähinnä paitoja. On lihaksikas ja harteikas ja lisäksi ylipainoa, ja saattaa pukea päälleen vuosia vanhan paidan jonka on ostanut joskus paljon kevyempänä ja pienempänä. Nykyisin se edes sovittaa kaupassa vaatteita ja jopa niitä suunnilleen oikeita kokoja, mutta pari vuotta sitten vielä se aina sanoi kaupassa, ettei sovita kun "se on hyvä jos se on M-kokoa". Tuota, jos se M koko oli hyvä silloibn joskus, niin ehkä nyt 10 vuoden ja 20 kilon jälkeen voisi harkita isompaan siirtymistä...? Onneksi se on pikkuhiljaa lakanut tajuta, kun oon ostellut niitä oikean kokoisia paitoja sille ja huomauttanut jos nätisti niistä pienistä, että tuo näyttää vähän liian kireältä... :D[/QUOTE]

Meillä taas päinvastoin. :D Mies ostaa aina kokoa liian ison paidan, jos (silloin todella harvoin kun siis) on shoppailemassa. Mun mielestä hölmön näköistä, kun normaalikokoisella t-paidat on telttoja. Sellainen istuva, joka ei kuitenkaan nuole ihoa liian kireästi, olisi paljon parempi. Telttamallin t-paidat on... noh... ysäriä. Onneksi kaapissa on sitten niitä oikeankokoisiakin, kun olen itse ollut mukana kaupoilla vihjailemassa mikä näyttäisi hyvältä.

Joskus kyllä jotkut naiset vois edes sen verran tuunata, että käskis miehen kammata tukan, jos ei se sitä itse tajua tehdä. Mä en kehtais kulkea jonkun kananperse-tukkaisen miehen kanssa

[QUOTE="vieras";27570841]Joskus kyllä jotkut naiset vois edes sen verran tuunata, että käskis miehen kammata tukan, jos ei se sitä itse tajua tehdä. Mä en kehtais kulkea jonkun kananperse-tukkaisen miehen kanssa[/QUOTE]eihän sinun tarvikaan kehdata, senkun sanot miehellesi että kynii kananpyllynsä siistiksi

Vielä tuosta, että ennen minua miehelläni kyllä oli ollut säätöä naisten kanssa, mutta ei mitään useiden metrien naisjonoa oven takana. Mistäköhän mahtoi johtua...:rolleyes: No, se oli mun onni, sain napattua hänet.
Nyt kun se on siistiytynyt, niin olen huomannut että hän voisi saada enemmänkin naisia, tavallaan mun ansiosta. :O Mutta on tosi perususkollinen mies...

Joko se on sisäsiisti? Entäs trimmaus ja kynsienleikkuu? Kuinka paljon ulkoilutat miestäsi päivittäin? Ethän ruoki liikaa

Joko se on sisäsiisti? Entäs trimmaus ja kynsienleikkuu? Kuinka paljon ulkoilutat miestäsi päivittäin? Ethän ruoki liikaa

Nuo on aika hyvässä mallissa jo.:flower: Vähän haukahtelee mulle välillä, mutta sillein lempeästi, ei räkytä. Hyvä vaan, että omaa luonnetta löytyy kanssa.

....Paikka, istu!

Yhteistyössä