Oletko tukenut Ukrainaa taloudellisesti tai muuten?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Minä olen pienituloinen ja vähävarainen, joten kauheesti en ole viittinyt rahaa laittaa. Mutta muutaman kympin kuitenkin. Lisäksi olen kaikissa teoissani yrittänyt vältellä Venäjän sotakassan kasvattamista. En esim. tankkaa lainkaan Teboililla.

Sinällään Venäjää on helppo boikotoida, koska maa ei tuota oikein mitään ostamiskelpoista. Suoraan sanoen mulle ei tule oikein yhtään kansaa mieleen, joka olisi maapallolle enemmän pahaa tuottanut kuin Venäjän kansa.
 
vierailija
Osoittaa vain kuinka tietämätön sä olet. Ilmankos olet köyhä.
Mikä kansa on tuottanut maapallolle enemmän haittaa? Saatikka Suomelle!

Ja kerro toki joitakin laatutuotteita Venäjältä.

Olen juu pienituloinen, koska olen sairauseläkkeellä sairastetun syövän takia. Jäin eläkkeelle 58v että ehtihän siinä 40 vuotta työelämää. SInällään tulot ja menot tasapainossa, että ei tässä hätää.
 
vierailija
Jos Ukrainaa ei olisi tuettu, Venäjä olisi nopeasti vallannut maan. Porukkaa olisi kuollut paljon vähemmän ja sota olis jo ohi. Suomen ja Euroopan talous puksuttaisi mukavasti. Ukraina olisi luovuttanut muutaman pienen alueen Venäjälle ja Kiovassa olisi puolueeton hallitsija. Loppupeleissä paljon parempi skenaario melkein kaikille.
 
vierailija
Jos Ukrainaa ei olisi tuettu, Venäjä olisi nopeasti vallannut maan. Porukkaa olisi kuollut paljon vähemmän ja sota olis jo ohi. Suomen ja Euroopan talous puksuttaisi mukavasti. Ukraina olisi luovuttanut muutaman pienen alueen Venäjälle ja Kiovassa olisi puolueeton hallitsija. Loppupeleissä paljon parempi skenaario melkein kaikille.
Voi olla, että Ukrainalaiset ovat erimieltä kanssasi. Sanotaan, että tilaisuus tekee varkaan.. ensin Krim, sitten...
 
vierailija
Mua kyllä kiinnostaisi tietää, että mitä mieltä Venäjän puolustelijat oikeesti on. Eli mitä pitäis tehdä?

Voiko Venäjän puolustajat oikeesti olla niin typeriä, etteivät näe Putinin propagandan läpi. Vai mikä on kyseessä?
 
vierailija
Tilaisuus teki varkaan, koska Ukraina ei ollut pitänyt huolta omasta puolustuksesta.

Vasemmisto yritti ajaa Suomen samaan jamaan, mutta onneksi ei onnistunut, muuten Venäjä olisi voinut hyökätä Ukrainan sijaan Suomeen.
Huh, sepäs oli lähellä. Onko tämä nimenomaan persujen ansiota.

Siis aivan kaameeta tuo vasemmiston touhu Suomessa. Niin lähellä olemme perikatoa olleet. Onneksi SDP ja muut eivät onnistuneet tavoitteitteissaan.
 
vierailija
Itse en pienituloisena ole voinut omistani antaa. Minulta on tosin väkisin riistetty vähistä varoista mm. Hintojen nousun vuoksi. Tästä johtuen ei ole ollut edes haluja nyt tukea yhtään ketään yhtään millään. Hyvä jos oma perhe hengissä selviää.
 
9MM
Mä en sinällään ymmärrä et miksi rahaa pitäisi lähettää. Ukraina tarvitsee tankkeja,lentokoneita ja muuta kalustoa joita sinne lähetetään ja ruokaa viedään ja muita tarvikkeita. Eiku niin rahaa ihmisten palkkoihin?
 
vierailija

Mä en osaa kutoa ollenkaan tyttö osaa. Hei kiitti neuvosta mähän sanonkin tytölle et parsii mun takin reijät kasaan ni menee hyvä takki viel pitkään
parsiminen onkin vaikeampaa kuin kutominen... sun täytyy ensin tehdä hänelle tuollainen apuväline:

 

Yhteistyössä