Oletko testannut aikaisessa vaiheessa ja saanut plussan?

Minä oon sellanen malttamaton luonne ja mietin jo koska uskaltaisin testata ensimmäisen kerran. Ovis ollu luultavasti maanantaina 28.4. Mietin että oisko mitään järkeä testata eka kerta ens keskiviikkona (tai ehkä jopa tiistaina). Mulla on noita Kotitesti.fi 10 mIU/ml liuskatestejä joiden ohjeessa lukee: "Yleensä kotitestillä voi havaita raskauden 7-10 päivän kuluttua hedelmöittymisestä."

Kysynkin koska te ootte saanu plussan näillä 10 mIU/ml testeillä ja varsinkin jos on ollu Kotitesti.fin testi kyseessä? Erityisesti kiinnostaa jos joku on testaillu 7-10 päivää hedelmöityksestä!

Ja ymmärrän että voi tulla surupuseroon jos aikaisin testaa ja tuleekin "keskenmeno" kun menkat alkaa. Mutta kun luonteelleen ei voi mitään. :ashamed:
 
oon testannu kotitesti.fi:n testeillä ekan kerran dpo12 ja sain erittäin hailakkaakin hailakkaamman haamun joten en usko et pvää aiemmin juuri mitään ois testiin tullutkaan (en tosin testaillutkaan). Mut noin aikases vaihees tehtynä en noist testeist mittään tiiä, mut sit pittää jo aika nopea olla tuo raskaushormonin nousu.
 
no mä testasin ku kk yhen päivän myöhäs nii ei tullu plussaa, vasta 4päivää myöhäs ni sit tuli selkeä plussa saman tien. mut joillekki voi tulla aiemmin se plussa jo, riippuu miten vauhdilla elimistö rupeaa puskemaan hormonia.
 
johjo mulla inssi tehty 25.4 ja mulla myöskin noita kotitestin herkkiä testejä...
lääkäri sanoi että tee testi kahden viikon päästä (eli nyt viikko vielä) mutta tosiaan noillahan voi tehdä vähän aiemmin, en vaan tiie että uskallanko... jos käy niin et näyttäiskin eka negaa ja myöhemmin plussaa... tai et se on niin stressaavaa muutenkin mut ennemmin teen testin kun olen varma et tulos ei muutu... tai ainakin toivon et malttaisi siihen asti,,, :D
 
Just oli näistä kotitestien herkistä puhetta täällä http://kaksplus.fi/keskustelu/t1040116

Itse tein siis juuri tuolla testillä dpo 12 ja sain viivanpaikan, sit alko pikkuhiljaa viivat vahvenee ja vasta selvän plussan sain dpo 18. (tuossa linkissä on kuvat myös noihin minun viivoihin)
 
mä olin kans malttamaton ja testasin eilen illalla kp 25, hedelmöittymisestä arvelisin 11-12pv. Ja hailakas haamu tuli, kylläkin voi olla että meni yliaikaa kun kaivoin sitä roskiksesta ku ensin ei näkyny mitään. Nyt testasin taas aamulla ja ei tullu mitään vasta ku just 5min jälkeen, hailakka haamu. Tiedä sitte mitä tämä on. Ajattelin nyt malttaa äitienpäivään ja kokeilla sitte uudelleen... ei jaksas oottaa.
 

Yhteistyössä