Oletko tavis tallaaja vai hienohelma?

• Viestiketjun aloittaja "kysyjä"
  • Ensimmäinen viesti
"kysyjä"
Eli milleen pukeudut?
Oletko villatakka,farkut ja villasukat tyyppi vai muotitietoinen lyyli?
Käytätkö esim. toppahousuja?

Entä meikkaatko joka päivä?

Pitääkö naisen olla aina tip top?

"äiti-75"
Taidan olla sellanen sekoitus, välistä tavis tallaaja ja joskus ihan tarkoin harkittu asukokonaisuus. Olosuhteiden mukaankin mennää että näin talvella mennään topassa ja kevään tullen enemmän tyylillä. Ja tyyliltäni oon aika rock. En meikkaa joka päivä.

Riippuu päivästä, fiiliksesta ja menoista. Välillä kuljen meikittä ja jossain perufarkuissa ja t-paidassa. Välillä taas tulee laittauduttua tarkkaan ja siististi, merkkilaukku killuu olalla ja jakku päällä.

Mielestäni jopa päivä ei tarvi olla tip top, mutta ei siinäkään ole mitään pahaa jos on tip top.. ;)

Tällä hetkellä raskauden takia olen melkoisen karmaiseva näky.

Noin yleisesti, en itse miellä, että esim. toppahousujen käyttäminen tekisi ihmisestä vähemmän hienon. Kun 30 asteen pakkaset lyövät päälle, säälin kyllä niitä teinejä, jotka ovat laittaneet pillifarkut päälleen ja palelevat. Tai ehkä minusta on vain tullut turhan mukavuudenhaluinen ja laiska.

Toppahousujen allehan saa vaikka mitä. Ainakin itsellä ja tutuilla on tapana laittaa alle ns. käyttövaatteet, johon vedetään toppavaatteet päälle. Tuskin kukaan talvella ulkona kovassa pakkasessa ja viimassa onnistuu näyttämään tyylikkäältä. Etenkään ilman autoa/taksia/julkisia.

"vieras"
töissä farkut, toppi, villatakki ja vaaleanpunaiset reinot... eli tosi sosi landepaukku=)
meikkipussin löysi lapset viimeksi ja piirsivät niillä seiniin...
toppahousuja käytän ulkoillessa.

[QUOTE="kysyjä";25585053]Eli milleen pukeudut?
Oletko villatakka,farkut ja villasukat tyyppi vai muotitietoinen lyyli?
Käytätkö esim. toppahousuja?

Entä meikkaatko joka päivä?

Pitääkö naisen olla aina tip top?[/QUOTE]

No mä en muotia seuraa. Kotona oon legginsit tai gollegehousut jalassa, muutoin käytän farkkuja ja talvella toppahousuja. Jotain muita housuja laitan jalkaan vain juhlatilanteessa. Korkkareita oon käyttäny elämäni aikana kaks kertaa, omissa häissäni ja ystäväni häissä missä olin kaasona. Mä tunnen itteni aina kahlituksi kun on jotain "hienompaa" päällä (tyyliin suorat housut ja joku jakku tms). Kun tuun juhlista niin äkkiä vetäsen pois ja nopsaa golleget päälle :D En meikkaa arkena ollenkaan. jos ei kelpaa luomuna niin voi kattoa toisaalle. Kukaan ei oo vielä koskaan tullu valittamaan.

Mun mielestä se on maku- ja persoonakysymys miten tällää ja miten ei. Itte oon tällänen tavis juntti enkä jaksa uhrata aikaani enkä rahojani mihinkää koreiluihin. Pidän huolen siitä että oon puhdas enkä haise hieltä tai miltään muultakaan, tukka on aina puhdas ja harjattu ja hampaat pesty yms. Mutta mun mielestä meikit ei oo välttämättömyys ollenkaan.

"vieras"
Käyn muutaman kerran vuodessa kampaajalla, en harrasta kotivärjäystä, ja samalla otan kestovärin ripsiin-ja kulmiin jotka myös muotoillaan. Olen kotiäiti vaikkakin lapseni ovat jo koulussa joten farkuissa ja verkkareissa mennään, yleensä lenkkarit jalassa mutta laukun katson ettei se ole kiiltonahkaa tai muuten krumeluuri. Käytän paljon mustaa, asusteissa väriä. Mielestäni olen tavallinen tallaaja.

"kysyjä"
No mä en muotia seuraa. Kotona oon legginsit tai gollegehousut jalassa, muutoin käytän farkkuja ja talvella toppahousuja. Jotain muita housuja laitan jalkaan vain juhlatilanteessa. Korkkareita oon käyttäny elämäni aikana kaks kertaa, omissa häissäni ja ystäväni häissä missä olin kaasona. Mä tunnen itteni aina kahlituksi kun on jotain "hienompaa" päällä (tyyliin suorat housut ja joku jakku tms). Kun tuun juhlista niin äkkiä vetäsen pois ja nopsaa golleget päälle :D En meikkaa arkena ollenkaan. jos ei kelpaa luomuna niin voi kattoa toisaalle. Kukaan ei oo vielä koskaan tullu valittamaan.

Mun mielestä se on maku- ja persoonakysymys miten tällää ja miten ei. Itte oon tällänen tavis juntti enkä jaksa uhrata aikaani enkä rahojani mihinkää koreiluihin. Pidän huolen siitä että oon puhdas enkä haise hieltä tai miltään muultakaan, tukka on aina puhdas ja harjattu ja hampaat pesty yms. Mutta mun mielestä meikit ei oo välttämättömyys ollenkaan.
Peesaan täysin:D

se vähän riippuu päivän ohjelmasta & mielentilasta. esimerkiksi, kun tässä yhtenä päivänä taapersin neuvolaan mahan & esikoisen kanssa en pistänyt muuta meikkiä kuin kulmakynää & vaatteissa panostin lämpöisyyteen, en siihen näytänkö hyvältä ! kun taas nyt, tehdessäni lähtöä keskustaan olen vetänyt kajalia silmiin & mustat farkut jalkaan... rokkimimmiksi minut voisi kai määritellä. valtaosa vaatteistani on mustia, vaikka sekaan mahtuu myös violettia ja dramaattisen tummanpunaista sekä fiftarihenkistä pallokuosia. farkut & toppi tai jokin kiva mekko, kengissä mieluiten edes vähän korkoa ja takkina nahkatakki tai samettijakku.. pidän näyttävistä koruista & näin talvisin hattukin saa mielellään erottua :D ostin jokin aika sitten rock-henkisestä kaupasta mielettömän kivan mustan karvahatun, jossa korvat

tilanteen mukaan menen
riippuu mihin menen, jos lähden kauppakeskukseen autolla, laitan villakangastakin,farkut7muut housut, saapikkaat ja tukan nätisti ja meikkaan. jos taas lähden ulos pidemmäksi aikaa, vedän toppahousut,takin,karvalakin,rukkaset ja kunnon kengät jalkaan, tukkaa en siis silloin kovin kummoisesti laita, mutta meikkaan kyllä joka päivä.

Yhteistyössä