Olen täti ja jos sanon luku määrän en usko että kukaan uskoo miten monelle!
pumppernikkeli 14.04.2008 #54 En biologisesti, mutta muuten kyllä eli kummitäti olen ja veljeni avokilla myös kaksi lasta joille olen "täti" vaikkeivat veljeni lapsia olekkaan
En biologisesti, mutta muuten kyllä eli kummitäti olen ja veljeni avokilla myös kaksi lasta joille olen "täti" vaikkeivat veljeni lapsia olekkaan
Taikakuu 14.04.2008 #58 Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu: Olen.Veljelläni on kaksi tyttöä. Click to expand... Ja toiselle tytölle vanhemmalle (5v),syksyllä 6v olen kummitäti.. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Taikakuu: Olen.Veljelläni on kaksi tyttöä. Click to expand... Ja toiselle tytölle vanhemmalle (5v),syksyllä 6v olen kummitäti.. =)
d u m b o 14.04.2008 #61 Olen t'ti, mutta en tapaa siskoni lapsia juuri koskaan Haluaisin kyll', mutta en ole siskoni kanssa v'leiss'.
Olen t'ti, mutta en tapaa siskoni lapsia juuri koskaan Haluaisin kyll', mutta en ole siskoni kanssa v'leiss'.
Tyttö kuin taivas 15.04.2008 #64 En ole ja en ihan vähän aikaan ole tulossakaan. On sen verran nuoria nuo sisarukset (11v).
Knicke Knackerton 15.04.2008 #65 Olen täti, veljellä on puolvuotias muksu, jonka kummitäti myös olen.. :heart:
Möppöläinen 15.04.2008 #67 En ole. Toivottavasti joskus sen kunnian saan. Pahoin kyllä pelkään, ettei musta ikinä tule tätiä.