Voin lähes täysin peesailla tätä. Sillä poikkeuksella, että sentään muutama vuosi sitten maistoin sitä Mun teki oikein mieli päästä maistamaan, ei ollutkaan niin hyvää kuin kuvittelin. Mutta ehkä ostan itselleni tänä vuonna pienin purkin. Muut ei sitä meillä huoli.Mä oikeesti maistoin vasta viime viikolla ensimmäistä kertaa, ja oon melkein 40... Yritin itsekin miettiä että miksi en oo aiemmin maistanut, mutta en muuta keksinyt kuin että omassa perheessäni tai tuttujen perheessä sitä ei ole ikinä ollut tarjolla.
Niiin on !!Se on niiiiiiin hyvää
Voita minäkin laitan. Joka vuosi vaihtelen aineksia, joskus olen laittanut suklaatakin siihen. Kaupan pashat eivät ole kunnollista pashaa nähneetkään.Olen tehnyt joka pääsiäinen jo kymmenen vuoden ajan, ihan älyttömän hyvää. Siihen kun tulee mun versiossa jopa voita, ja sokeria...kerman ja rahkan lisäksi. Ja säilykekirsikoita tai mantelirouhetta, namskis
Mun äiti ei ikinä tehnyt sitä, onneksi päätin itse alkaa tekemään pääsiäisherkuksi aikanaan. Ei ne kaupan pashat oo kovin hyviä.