oletko saanut haamun raskaustestiin- jos olet niin auttaisitko?

voiko haamu tulla vaikka ei olisi raskaana?
millaisen haamun itse sait ja vahvistuiko siitä myöhemmin, milloin?
ja millä kp:llä sait/teit haamun?

kiiiiiiitoooos B) :flower:

*muoks* niin ja pari päivää vielä armonaikaa kunnes kp:t täynnä tämän kierron osalta :whistle: eli ei vielä tarvitsekaan näyttää mitään
 
vieras
Kuulema ei voi tulla haamuakaan jos ei ole raskaana kun se testi mittaa just sitä hormonia jota erittyy VAIN raskaana ollessa!

Joten Onnea!

Itselle tuli haamu, tein testin kun menkat muutamia päiviä myöhässä ja nyt on LA parin kuukauden päästä :)
 
jos siis olet haamun tehnyt... :D ei sitä viivaa nimittäin siihen tule, jos ei raskaana ole, kun sitä hcg:ta ei muuten erity ollenkaan!

Itse tein ihan haamujen haamun, oisko ollut kp 31/30. Toisen testin tein vajaan 2vrk kuluttua, se oli jo hieman selvempi, mutta haalea viiva edelleen. Loppujen lopuksi kävin vielä tk:ssa otattamassa raskaustestin kun en uskonut sitä todeksi :LOL:

Tuolla nyt tyttö 10kk nukkuu vielä yöunia :heart:
 
Sanni
munkaan mielestä haamua ei voi tulla ellei ole raskaana. Ite tein 3 haamua vkon sisällä, ei se siitä mihinkään vahvistunut. Terkkarilla kävin sitten varmistamassa asián, ja nyt tuossa vieressä köllii tuommonen ihana taapero :)
 
Kun kakkosta toivoimme tein testin joka näytti aluksi ihan tyhjää. Kuitenkin seuraavana päivänä katsastin tikkua ja minusta siinä oli haamuviiva. Tosin mies ei tätä nähnyt....Viikon päästä siitä tein uuden testin ja viiva oli tosi vahva ja nyt haamuviiva juoksentelee tässä minun vieressä ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Saitko sä haamun?????

joo B) :D
tosin oli tosi outo haamu, tuli ensiksi ja sitten vähän niin kuin hävisi. vielä pari päivää menkkojen mahdolliseen alkuun.. joten jäitä hattuun vaan mulle ja paljon :D
Hii :D :D :D :D :whistle:
arvaa olenko itse :D :D :D ;)
silti jokin pelko että testi oli sunnuntai kappale vaan :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Saitko sä haamun?????

joo B) :D
tosin oli tosi outo haamu, tuli ensiksi ja sitten vähän niin kuin hävisi. vielä pari päivää menkkojen mahdolliseen alkuun.. joten jäitä hattuun vaan mulle ja paljon :D
Hii :D :D :D :D :whistle:
arvaa olenko itse :D :D :D ;)
silti jokin pelko että testi oli sunnuntai kappale vaan :whistle:
Eläs nyt ajattele mitään sunnuntai kappaleita. Sllo aikoinaan kun esikoista aloin odottaa sain tosi himmeen haamun päivää ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa.

Tähän sopis nyt sellanen hyppii ilosta hymiö
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Saitko sä haamun?????

joo B) :D
tosin oli tosi outo haamu, tuli ensiksi ja sitten vähän niin kuin hävisi. vielä pari päivää menkkojen mahdolliseen alkuun.. joten jäitä hattuun vaan mulle ja paljon :D
Hii :D :D :D :D :whistle:
arvaa olenko itse :D :D :D ;)
silti jokin pelko että testi oli sunnuntai kappale vaan :whistle:
Eläs nyt ajattele mitään sunnuntai kappaleita. Sllo aikoinaan kun esikoista aloin odottaa sain tosi himmeen haamun päivää ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa.

Tähän sopis nyt sellanen hyppii ilosta hymiö
:D
:D :xmas:

 
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja riikka83:
Saitko sä haamun?????

joo B) :D
tosin oli tosi outo haamu, tuli ensiksi ja sitten vähän niin kuin hävisi. vielä pari päivää menkkojen mahdolliseen alkuun.. joten jäitä hattuun vaan mulle ja paljon :D
Hii :D :D :D :D :whistle:
arvaa olenko itse :D :D :D ;)
silti jokin pelko että testi oli sunnuntai kappale vaan :whistle:
Eläs nyt ajattele mitään sunnuntai kappaleita. Sllo aikoinaan kun esikoista aloin odottaa sain tosi himmeen haamun päivää ennen kuin menkkojen olis pitäny alkaa.

Tähän sopis nyt sellanen hyppii ilosta hymiö
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PulttiBois:
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:
olen saanut haamun. ja vuoto alkoi viikon päästä. joissakin testeissä myös viivanpaikka voi näkyä haamuna...siis niin että ensin näkyy kun testi kastuu, sitten katoaa ja palaa hailakkana haamuna :headwall:
:whistle: :/
:hug:
eli odota pari päivää että kp:t tulee täyteen ja testaa uudestaan. tiedän, odottavan aika ON pitkä B) toivotaan parasta!
 
Täälläkin 1 v 4kk vanha "haamu" juoksentelee ja komentelee mua. :LOL:

Muistan, kun ensin ei testissä näkynyt yhtään mitään ja sit varmaan vasta parin tunnin päästä katoin uusiksi, niin todella haalea viiva. Oli vielä parin päivän päästä sama juttu.

Peukut ja varpaat pystyssä! :flower:
 
vieras
joo, haamun tehnyt x 3, joista eka meni kesken heti kahden päivän päästä eli oli varhainen keskenmeno. toinen syö (10kk) tuolla aamupuuroa isin kanssa ja kolmas tällä hetkellä masussa 12+3 ja ultra tänään! eli haamu on merkki raskaudesta, jos vuoto alkaa niin se on varhainen keskenmeno. ovat varsin yleisiä, esim sivustolta tekay.fi löytyy lisää tietoa.
 

Yhteistyössä