Oletko retrop vai posliinip?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja retro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kumma juttu, sitten kaikki posliinit kyselee ennen uimahalliin menoa, kehtaako mennä kun on posliini.. Miksi pitää ajella jos sitä sitten häpeää? (ikinä en muuten oo ketään posliinina uimahallissa nähny, vaikka siellä kerran viikossa käyn. Joko kaiken ajelleet ei sinne sitten kehtaa mennä tai on urbaanilegendaa koko posliiniksi ajo. )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kumma juttu, sitten kaikki posliinit kyselee ennen uimahalliin menoa, kehtaako mennä kun on posliini.. Miksi pitää ajella jos sitä sitten häpeää? (ikinä en muuten oo ketään posliinina uimahallissa nähny, vaikka siellä kerran viikossa käyn. Joko kaiken ajelleet ei sinne sitten kehtaa mennä tai on urbaanilegendaa koko posliiniksi ajo. )

Kyllä mä vaan kehtaan.
Oletan, että se ei ole kanssa uimareiden asia.

Harvat posliinit pitää kovaa melua pimpistään. Tosiasia on (kuten sinäkin olet huomannut), että suurin osa antaa alapäässään olla karvoja. Kumpikin mun puolesta ihan fine, mutta on turhaa tosiaan ajaa sellaista linjaa, että muka kaikki ajelee ja karvat alkavat olla joku outo poikkeavuus.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Kyllä mä vaan kehtaan.
Oletan, että se ei ole kanssa uimareiden asia.

Ihmettelin vaan, kun täällä suurin osa ajelee posliiniksi ainakin juttujen mukaan, enkä koskaan ole moiseen tosielämässä törmännyt.

Tuleppa joskus uintiharkkojen aikaan niin näet että karvoja ei uimareilla ole juuri ollenkaan.
Olen kahden muksun äiti, ja käyn edelleenkin uimatreeneissä.

Yhteistyössä