Avon/partylite/kotigastronomi/oriflame myyjät! Gallup!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Mitä näistä edustat, miten olet saanut kaupaksi (miten mainostat tuotteitasi ja kenelle?), paljonko tienaat kuukaudessa? :)

Itse partylite-konsultti (tuore sellainen), ei kokemusta vielä oikeastaan mistään. Tuotteita mainostan nyt alkuun ihan vaan tuttavapiirissä, tässä mietinkin, miten saan "vieraita asiakkaita"..

Kotigastronomia 2,5 vuotta takana, nyt tiiminjohtajatasolla. Mainostan lähinnä lähipiirille ja netissä ja pyöritän omaa verkkokauppaa - suurin osa asiakkaitani on entisiä asiakkaitani siltä ajalta kun pyöritin lastentarvikeverkkokauppaa - kun lopetin sen, asiakkaat siirtyivät mausteasiakkaiksi. Tienaan kuukaudessa muutamista satasista reiluun tonniin (miinus verot ja muut kulut), vaihtelee ihan älyttömästi.

Ja lisään vielä, että mulla olis mahdollisuus saada tällä täysi työllisyys ja elättää itseni, jos olisi halua tai tarvetta moiseen. Tällä hetkellä teen harrastuksena ja toki tulotasokin sen mukainen. Eli jos tätä tekisi vaikka 6 tuntia päivässä, niin hankkeet olisi aika lailla eri luokkaa, nyt teen max. 10 tuntia viikossa ja käyn 8 tuntia päivässä muualla töissä.

Avon, käyn messuilla yms tapahtumissa ja kotikutsuja, tienaus asia menee yrityksen salaisuudeksi. Mainostan lehdissä, netissä, puhumisella jne.

Mietin, että pistäskö esim naapureille kuvastot postiluukusta :snotty: jotenkin tää alkuun pääseminen tuntuu hankalalta, varsinkin kun mua jännittää ihan sikana muutenkin. Tekis mieli enempikin puhua tästä, mutta kun toisaalta mä pelkään kutsujen pitämistä -kun yksiäkään en ole vielä pitänyt! Eli mietin, josko kutsuis naapureita meille kutsuille, mutta kun mä en uskalla :headwall:

Yhteistyössä