Oletko raskautunut vaikket saanut ovistestillä ovulaatiota "kiinni"?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole koskaan tarvinnu ovistestejä, lämpöjen mittausta ja mitään muutakaan huuhaata ja paksuksi olen tullut *3. En tajua miksi jotkut eivät huomaa ovulaatiota ihan itse? Silloin tulee limaa ja se on kirkasta ja runsasta, lisäksi haluttaa eli tavallaan voisi sanoa että on kiima päällä. Tähän EI oikeesti tarvi mitään testejä!

Luulen että kaikki ovistikutukset ja muut hermoilut vaan vähentää todennäköisyyttä raskaaksi tulemisesta ja toisekseen seksistä tulee joku suoritus mikä pitää suorittaa jonkun tietyn testin mukaan. Menee elämä hukkaan tuolla tavalla.

minua tutkittiin lapsettomuuden syytä selvitettäessä, eikä ovulaatiota saatu todettua kertaakaan tapahtuvaksi :(. Seitsemän vuoden jälkeen kun jo melkein olimme hyväksyneet asian laidan, tulin raskaaksi. Testit eivät ehkä ole aukottomia, mutta ei jokaisella naisella tapahdu ovulaatiota säännöllisesti saati selkeästi tunnistettavalla tavalla. Kohdallani taisi käydä niin, että onnekkaasti elämäni ensimmäinen ovulaatio tapahtui kolmekymppisenä juuri kun siittiöt olivat kytiksellä :)

kyllä "tikuttamisesta" voi olla hyötyä, sen selvittämisessä milloin tärppäisi parhaiten. Ja seksikin pysyy mukavana harrasteena eikä muutu jokapäiväiseksi pakkopullaksi jos raskaaksi tulemista joutuu ihan tosissaan työstämään. Kaikki eivät tule raskaaksi "vahingossa".

Raskauduin toisesta inseminaatiosta. Testejä rupesin tekemään heti inssin jälkeen (jolloin ei ollut vielä ovulaatio tapahtunut). Testasin yli viikon ajan ja ei mitään puhettakaan että testeissä ois ovulaatiota näkynyt... Kuitenkin huomasin että menkat oli myöhässä pari päivää ja lopulta testasin, niin selkeä plussahan sieltä tuli :) Eli on aivan mahdollista että testit ei aina välttämättä näytä ovulaatiota.

Hirveetä välineurheilua. Aika monelle raskautta toivovalle (ellei sitten ole todettu jotain konkreettista häikkää) voisi suositella enemmän vietettyä aikaa siellä vällyjen välissä kuin pöntöllä tikkuja lutratessa. Lienee tavallaan mahdollista tulla raskaaksi jos seksiä harrastaa. Eri asia sitten jos tikuttelee vaan sitä ovulaatiota, heikkenee mahdollisuudet jossain määrin.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Hirveetä välineurheilua. Aika monelle raskautta toivovalle (ellei sitten ole todettu jotain konkreettista häikkää) voisi suositella enemmän vietettyä aikaa siellä vällyjen välissä kuin pöntöllä tikkuja lutratessa. Lienee tavallaan mahdollista tulla raskaaksi jos seksiä harrastaa. Eri asia sitten jos tikuttelee vaan sitä ovulaatiota, heikkenee mahdollisuudet jossain määrin.

Kuulin myös villiä huhua että jos keskittyy peittojen heiluttamiseen enemmän ja stressaa vähemmän niin tärppää varmemmin...

Yhteistyössä