Mä oon luottanu tohon rakenneultraan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Vatukka:toista odottelen rv25+0 ja rakenneultrassa poikaalupailivat ja ylimääräisessä kontrolliultrassa tyttöä lupailivat... itsellä alusta asti ollut totaalinen tyttöolo
Sama päivä mullakin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Milloin LA? Meillä 1.huhtikuuta.Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:Kaheksatta ootan rv 10.
Niin tarkoitin, että millaiset raskaudet olleet? Itselläni esikoinen tyttö ja voin pahoin mutta olin aika virkeä. Nyt taas olen jatkuvasti väsynyt, en niinkään huonovointinen, joten mietin tuleekohan nyt poika, vai edelleen tyttöAlkuperäinen kirjoittaja Siru:No sitä että veikkaa itse odottavansa poikaa. Esikkoni on tyttö ja oli ihan erilainen alkuraskaus mitä nyt...Alkuperäinen kirjoittaja olen ja:toista odotan, aivan alussa vasta. mitä tarkoittaa poikaolo?
Nyt yritän kyllä muistaa nikkisi tässä hatarassa päässä, kumpi ehtii ensin? =) Kiva kun joku oottaa samaan aikaan. Mulla on vielä niin kiva sattuma että tuttavapariskunnan nainen odottaa myös, hänellä LA viimeinen päivä maaliskuuta, joten hauska sattuma sekin =)Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:Sama päivä mullakin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Milloin LA? Meillä 1.huhtikuuta.Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:Kaheksatta ootan rv 10.
Täysin sama. Me ollaan kiitollisia jo näistä mitä olemme saaneet, emme enempää kaipaaAlkuperäinen kirjoittaja tauntaun:En. Toivottavasti ainakaan
Aijaa!Joo pitää kanssa itekin yrittää sinun nikki tallentaa päähän.Veikkaus että mä synnyttelen ihan maaliskuun viimesinä päivinä.Jää nähtäväksi. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Nyt yritän kyllä muistaa nikkisi tässä hatarassa päässä, kumpi ehtii ensin? =) Kiva kun joku oottaa samaan aikaan. Mulla on vielä niin kiva sattuma että tuttavapariskunnan nainen odottaa myös, hänellä LA viimeinen päivä maaliskuuta, joten hauska sattuma sekin =)Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:Sama päivä mullakin :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Milloin LA? Meillä 1.huhtikuuta.Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:Kaheksatta ootan rv 10.
Ja olen itse 25-vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Kypärämyssy:Toinen tulossa. RV 37+2, ja poikaa odotellaan syntyväksi.
Ihan samoin mullakin! Ikää 27, kolmatta odotan (poika) ja tyttö ja poika ennestään ja maanantaina vaihtuu rv 27.Alkuperäinen kirjoittaja V:Kolmatta odotan rv27, rakenneultrassa veikattu poika. Tyttö ja poika ennestään. ikää 27vuotta.