oletko raskaana?

  • Viestiketjun aloittaja juniori
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vatukka:
toista odottelen rv25+0 ja rakenneultrassa poikaalupailivat ja ylimääräisessä kontrolliultrassa tyttöä lupailivat... itsellä alusta asti ollut totaalinen tyttöolo :)
Mä oon luottanu tohon rakenneultraan :snotty: :LOL:
saa nähä miten käy, meneekö kaikki vaatteet ja pinnasängyn pehmusteet yms vaihtoon sit :D

4:ttä odotan rv 30+6 tyttöä lupailivat rakenneultrassa.Ja on ihan alusta asti ollut todella vahva tyttöolo. Vaatteet on kaikki melkein tyttömäisiä, sängyn pehmuste tyttömäinen ja samoin toppapuku --- näihin ostin siis kankaat ja teen ne ite :D Jos tulee poika niin.. hmmm menee kamat vaihtoon :whistle:
 
edellinen
Alkuperäinen kirjoittaja Siru:
Alkuperäinen kirjoittaja olen ja:
toista odotan, aivan alussa vasta. mitä tarkoittaa poikaolo?
No sitä että veikkaa itse odottavansa poikaa. Esikkoni on tyttö ja oli ihan erilainen alkuraskaus mitä nyt...
Niin tarkoitin, että millaiset raskaudet olleet? Itselläni esikoinen tyttö ja voin pahoin mutta olin aika virkeä. Nyt taas olen jatkuvasti väsynyt, en niinkään huonovointinen, joten mietin tuleekohan nyt poika, vai edelleen tyttö :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
Kaheksatta ootan rv 10.
Milloin LA? Meillä 1.huhtikuuta.
Sama päivä mullakin :D :wave:
Nyt yritän kyllä muistaa nikkisi tässä hatarassa päässä, kumpi ehtii ensin? =) Kiva kun joku oottaa samaan aikaan. Mulla on vielä niin kiva sattuma että tuttavapariskunnan nainen odottaa myös, hänellä LA viimeinen päivä maaliskuuta, joten hauska sattuma sekin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Alkuperäinen kirjoittaja Tohelin:
Kaheksatta ootan rv 10.
Milloin LA? Meillä 1.huhtikuuta.
Sama päivä mullakin :D :wave:
Nyt yritän kyllä muistaa nikkisi tässä hatarassa päässä, kumpi ehtii ensin? =) Kiva kun joku oottaa samaan aikaan. Mulla on vielä niin kiva sattuma että tuttavapariskunnan nainen odottaa myös, hänellä LA viimeinen päivä maaliskuuta, joten hauska sattuma sekin =)
Aijaa!Joo pitää kanssa itekin yrittää sinun nikki tallentaa päähän.Veikkaus että mä synnyttelen ihan maaliskuun viimesinä päivinä.Jää nähtäväksi. :D :flower:
 
nyvaanpikana
Alkuperäinen kirjoittaja V:
Kolmatta odotan rv27, rakenneultrassa veikattu poika. Tyttö ja poika ennestään. ikää 27vuotta.
Ihan samoin mullakin! Ikää 27, kolmatta odotan (poika) ja tyttö ja poika ennestään ja maanantaina vaihtuu rv 27.
:)
 
Kolmatta odotan rv 6 ja mun olo on ihan kamala. Mua suorastaan v*****aa tää olo. Kun kaks aikasempaa on menny niin hyvin ja helposti niin tämä tuntuu heti alusta ihan helvetiltä.

Älkää käsittäkö väärin, olen tosi onnellinen raskaudesta, kunhan vaan kaikki menisi hyvin loppuun asti mutta nyppii olla näin onneton. Mä yritän tehdä ja laittaa mut kun aika menee vessassa niin eihän siitä mitään tuu..
 

Yhteistyössä