galluppia pukkaa
miestäsi? kaikki lasketaan mukaan, nykynen ja exät? miksi petit ja mitkä oli tunteet tapahtuneen jälkeen?
nykyistäsi oot pettänyt pariinki otteeseen ja uus vauva tilauksessa..kannattaskohan miettiä...Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2005 klo 20:51 minna-85 kirjoitti:Nykyistäni kyllä olen pari kertaa ja syytä en tiedä.Entisistä en muista.
mitä muka joku teini hyvästä seksistä tietää...hohhoijaa \|OAlkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 15:01 neiti86 kirjoitti:exääni petin koko yhessä olo ajan (4kk), koska en saanut häneltä kunnollista seksiä... nykyistäni en ole pettänyt enkä petä... häntä rakastan niin paljon etten pystyisi, onhan meillä yhteinen vauvakin...
sä oot kyllä ihan uskomaton tapaus. mee nyt jo sinne omalle palstalles. mun tietääkseni ihmiset alkaa tutustumaan omaan seksuaalisuuteensa jo esimurrosiässä joten kun kakskymmentä vuotta tulee melkein täyteen niin eiköhän silloin ole mahdollista tietää mikä tyydyttää ja mikä ei.Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 19:05 MiisuKisu harmaana kirjoitti:\mitä muka joku teini hyvästä seksistä tietää...hohhoijaa \|OAlkuperäinen kirjoittaja 19.01.2005 klo 15:01 neiti86 kirjoitti:exääni petin koko yhessä olo ajan (4kk), koska en saanut häneltä kunnollista seksiä... nykyistäni en ole pettänyt enkä petä... häntä rakastan niin paljon etten pystyisi, onhan meillä yhteinen vauvakin...
lisäys: Me vain lainaamme, kuten kirjastostakin voi lainata.Lainaa pidettävä hyvin, palautettava ajallaan. .Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 22:00 -laina- kirjoitti:Miten lie. "petän" miesystäväni vaimoa ja itseäni. . jo 4 v
Tätä miestä mielestäni en petä.
Ketä tämä mies pettää? Itseäänkö??
Vai petetäänkö me kaikki ?? Tämä mies on mun ainut enkä muita tarvitse!
Ehkä kukaan ei petä ketään!