Oletko oppinut jotain (ihan mitä vaan) kun olet palstaillut tällä palstalla! Antaa palaa!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Kannatti käydä :)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
Alkuperäinen kirjoittaja Kannatti käydä :):
Ja valtavaa naisen logiikkaa käyttämällä tajusin ihan ite että niitä kuvia saa suurennettua painamalla ctrl ja + ;)
:LOL:
:LOL:

Ja minä olen se, joka sen erinomaisen vinkin siitä kuvan pienentämisestä annoin. ;) :D

Minä olen oppinut, että itse en asioistani oikeasti tiedä mitään, mutta onneksi voin niitä palstalta tiedustella. ;)
Erityiskiitokset sulle ! O)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Oon oppinu sen et asiasta ku asiasta saa tällä palstalla tappelun aikaan. Vaik aloittasit ketjun kaurapuuron keitosta ni kohta siellä tapellaan siitä mikä on oikea määrä hiutaleita ja haukutaan toisia jne.
PEESI!
 
vieras
Mä olen havahtunut siihen, kuinka erilaisia äitejä ja kasvatustapoja voi olla. Mitenkään ylimieliseltä en halua kuulostaa, mutta vaikka välillä tunnen itseni täysin riittämättömäksi ja vajavaiseksi äitinä, täällä toisten juttuja lukiessani saan varmuuden, että itse asiassa mähän olen oikeasti tosi hyvä monessa asiassa. Lisäksi täältä on saanut vinkkejä lapsen eri kehitysvaiheisiin liittyvistä jutuista, eli olen osannut ennakoida, mitä kaikkea on tulossa.
 
No, olen oppinut, että maailmassa on aivan uskomattoman paljon ihmisiä, jotka eivät anna arvoa muille kuin omille mielipiteilleen. Järkyttävä huomio on ollut myös se, että äidit haukkuvat täällä toisiaan pahemmin kuin lapsensa toisiaan.
 
millipilli
Sen että asioihin on näemmä vain kaksi ratkaisua: oikea ja väärä. On vain ääripäitä olemassa...

ja myös sen että kun ylpeänä äitinä laitat ensimmäisen hymykuvan muutaman viikon ikäisestä vauvasta niin jo on ketju pullollaan viestejä joissa saat kuulla kuinka järkyttävän ruman lapsen olet saanut :whistle:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sen että asioihin on näemmä vain kaksi ratkaisua: oikea ja väärä. On vain ääripäitä olemassa...

ja myös sen että kun ylpeänä äitinä laitat ensimmäisen hymykuvan muutaman viikon ikäisestä vauvasta niin jo on ketju pullollaan viestejä joissa saat kuulla kuinka järkyttävän ruman lapsen olet saanut :whistle:
Niin, mutta sitä ei sanota haukkumiseksi, vaan rakentavaksi kritiikiksi! :LOL: :headwall:
 
oppilas
Mä olen oppinut sen että jokaikisen ketjun aloittaja haukutaan tavalla tai toisella.
Lisäksi olen oppinut sen että kenelläkään ei ole hätäpäivää vaikka tulisi millainen lama koska kaikilla on korkokatto ja lainaturva ja monen kuukauden palkka säästössä.
Ja viimeaikaisista tv-maksu/mediamaksu -keskusteluista olen huomannut että kukaan ei katso tv:tä tai kuuntele radiota :)
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sen että asioihin on näemmä vain kaksi ratkaisua: oikea ja väärä. On vain ääripäitä olemassa...

ja myös sen että kun ylpeänä äitinä laitat ensimmäisen hymykuvan muutaman viikon ikäisestä vauvasta niin jo on ketju pullollaan viestejä joissa saat kuulla kuinka järkyttävän ruman lapsen olet saanut :whistle:
Niin, mutta sitä ei sanota haukkumiseksi, vaan rakentavaksi kritiikiksi! :LOL: :headwall:
Harmi vaan, että tollasesta rakentavasta kritiikistä ei oo kauheesti hyötyä tällasessa asiassa :D vai pitäisköhän vauveli kiikuttaa kauneusleikkaukseen. :saint: Tai voihan sen vaan pitää kotona ettei muut nää... :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sen että asioihin on näemmä vain kaksi ratkaisua: oikea ja väärä. On vain ääripäitä olemassa...

ja myös sen että kun ylpeänä äitinä laitat ensimmäisen hymykuvan muutaman viikon ikäisestä vauvasta niin jo on ketju pullollaan viestejä joissa saat kuulla kuinka järkyttävän ruman lapsen olet saanut :whistle:
Niin, mutta sitä ei sanota haukkumiseksi, vaan rakentavaksi kritiikiksi! :LOL: :headwall:
Harmi vaan, että tollasesta rakentavasta kritiikistä ei oo kauheesti hyötyä tällasessa asiassa :D vai pitäisköhän vauveli kiikuttaa kauneusleikkaukseen. :saint: Tai voihan sen vaan pitää kotona ettei muut nää... :D
Niinpä, sen takia ulkonäöstä sanominen ei oikeasti ole koskaan kritiikkiä, kun sille ei yleensä niin kauheesti ole tehtävissä.
 
vieras 2
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
olen oppinut, kuinka äärettömän herkästi ihmiset vetää herneet nenään.

nyt tajuan reaalimaailmassakin näköjään loukanneen muita.
Tämän saman olen myös minä oppinut. Ja sen seurauksena olen nykyään aika varovainen irl, kun asiasta kuin asiasta voidaan loukkaantua.
 
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sen että asioihin on näemmä vain kaksi ratkaisua: oikea ja väärä. On vain ääripäitä olemassa...

ja myös sen että kun ylpeänä äitinä laitat ensimmäisen hymykuvan muutaman viikon ikäisestä vauvasta niin jo on ketju pullollaan viestejä joissa saat kuulla kuinka järkyttävän ruman lapsen olet saanut :whistle:
Joo, ja just sain kuulla, että olen kuin nimimerkini sisäisesti ja ulkoisesti :D Oikeesti, onko ihmisillä mitään käytöstapoja enää? Sitäpaitsi kaikki vauvat on söpöjä!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen oppinut pelkäämään, että Ilman reimatecciä lapsestani tulee omituinen kun se kastuu ulkona.
niin, ja opin mä uuden sanankin, välikausipuku.
ennen meillä on ollut toppapukuja ja kevyempiä vaatteita
 
nää kaikki ja paljo muuta
Etupylly sanan oon minäki oppinu täältä :) ja et taaperoimettäminen on pedofiliaa ja äidin omaa nautintoa varten :/ ja raskausaikana voi juoda alkoa jos huvittaa ja imettää voi ja juoda alkoa jos sattuu huvittaa, lapset voi ihan pienenäki jättää yksin ulos jo 1 v pärjää yksin ulkona pihalla leikkimässä ja illoiksi voi jättää hyvin yksinään pienetki lapset telkaahan ne kuiteki kattoo. Juopotella voi ja saa lasten nähden jos huvittaa tai vetää vaikka mitkä kalsarikännit se vaan jalostaa lasta ja s oppi et on kivaa ja sopivaa ja eurooppalaista juopotella kun kotona jo näkee niin tehtävän. On myös sopivaa ostaa teini-ikäiselle lapselle viinaksia kotiin.
Oikeesti surullinen kooste palstasta.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kertokaa. oletteko oppineet vauvanhoidosta jotain, ihmisten selkäänpuukotustaipumuksia tai muista jutuista?
kyllä. en koskaan tajunnut, että ihmiset ovat niin kiinnostuneita raportoimaan, miten sotkuista muilla on, miten rumat vaatteet ja pienet muiden lapsilla on, miten joku äiti tupakoi ja lapsetkin ilman vöitä autossa, jne....
en koskaan tiennyt että ihmiset kyttäävät toisia ja hakevat jotain ylemmyydentunnetta pohtimala asiaa vielä pitkään havainnon jälkeen
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sen että asioihin on näemmä vain kaksi ratkaisua: oikea ja väärä. On vain ääripäitä olemassa...

ja myös sen että kun ylpeänä äitinä laitat ensimmäisen hymykuvan muutaman viikon ikäisestä vauvasta niin jo on ketju pullollaan viestejä joissa saat kuulla kuinka järkyttävän ruman lapsen olet saanut :whistle:
Joo, ja just sain kuulla, että olen kuin nimimerkini sisäisesti ja ulkoisesti :D Oikeesti, onko ihmisillä mitään käytöstapoja enää? Sitäpaitsi kaikki vauvat on söpöjä!
Sellainen kuivatettu tiskirätti nätisti hanalle taiteltuna vai sellainen mytty alkaatn pohjalla. Tarkastitko :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiskirätti:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Sen että asioihin on näemmä vain kaksi ratkaisua: oikea ja väärä. On vain ääripäitä olemassa...

ja myös sen että kun ylpeänä äitinä laitat ensimmäisen hymykuvan muutaman viikon ikäisestä vauvasta niin jo on ketju pullollaan viestejä joissa saat kuulla kuinka järkyttävän ruman lapsen olet saanut :whistle:
Joo, ja just sain kuulla, että olen kuin nimimerkini sisäisesti ja ulkoisesti :D Oikeesti, onko ihmisillä mitään käytöstapoja enää? Sitäpaitsi kaikki vauvat on söpöjä!
Sellainen kuivatettu tiskirätti nätisti hanalle taiteltuna vai sellainen mytty alkaatn pohjalla. Tarkastitko :D
Jaa, en kyllä muistanut kysyä :D Mutta kommentin sävystä päätellen tarkoitti varmaan viikkokausia pesemättä jätettyä halpis-rätin palaa muutenkin sotkuisessa keittiössä :D
 

Yhteistyössä