tai kun tili on miinuksella. Voi ostella esimerkiksi polkupyöriä. Mäntysuovalla voi pestä pyykkiä.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:että jos rahat on loppu, niin se tarkoittaa joidenkin kohdalla, että ne on sentilleen loppu :xmas:
Varmaan onkin, uskon sen kyllä...mut sitten toisaalta ei kaikki tänne palstalle oikeita murheitaan välttämättä jaa, joillekin tää voi olla vaan joku pintapaikkakin, jossa käydään huvittautumassa tai whatever...Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:Sen että suurimmalla osalla ihmisistä on todella pienet piirit ja pienet murheet.
Jaa mä oon taas ymmärtänyt että kunnon äiti ei nauti alkoholia pari vuotta ennen eikä ainakaan kymmeneen vuoteen raskauden jälkeen.Alkuperäinen kirjoittaja nää kaikki ja paljo muuta:Etupylly sanan oon minäki oppinu täältä ja et taaperoimettäminen on pedofiliaa ja äidin omaa nautintoa varten :/ ja raskausaikana voi juoda alkoa jos huvittaa ja imettää voi ja juoda alkoa jos sattuu huvittaa, lapset voi ihan pienenäki jättää yksin ulos jo 1 v pärjää yksin ulkona pihalla leikkimässä ja illoiksi voi jättää hyvin yksinään pienetki lapset telkaahan ne kuiteki kattoo. Juopotella voi ja saa lasten nähden jos huvittaa tai vetää vaikka mitkä kalsarikännit se vaan jalostaa lasta ja s oppi et on kivaa ja sopivaa ja eurooppalaista juopotella kun kotona jo näkee niin tehtävän. On myös sopivaa ostaa teini-ikäiselle lapselle viinaksia kotiin.
Oikeesti surullinen kooste palstasta.