Oletko oppinut jotain (ihan mitä vaan) kun olet palstaillut tällä palstalla! Antaa palaa!!!!!!!!!!!

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Beep
Olen oppinut, että netissä naiset on vielä hirveämpiä kun oikeassa elämässä. :whistle:

Olen oppinut, että nettiä ja oikeaa elämää ei voi verrata.

Olen oppinut, että itsekin annan itsestäni varmasti aika eri kuvan täällä, mitä oikeasti olen...uskoisin.

Olen oppinut, että tämä palsta on pystymetsäisin, suorasukaisin, tyhmäaiheisin yms. yms. verrattuna muihin palstoihin, joissa olen myös aktiivinen.

Olen oppinut, että täällä kannattaa haravoida viestejä jos haluaa pysyä aiheessa...

Olen oppinut, että anonyyminä ihmiset voivat olla ihan mitä vaan... Kerttu voi olla Reijo ja mitä tahansa... suodatus toimii siis.

Kyllähän sitä nettimaailmassa oppii vaikka mitä! :D Ihan jees...
 
joo
eilen opin että nainen ansaitsee nyrkin naamaansa jos kehtaa huomauttaa likaisesta vaipasta lattialla miehelle. vähintään esineen pitää lentää päiten. nainen on ääliö tilanteessa, ei mies.
 
Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Sen että suurimmalla osalla ihmisistä on todella pienet piirit ja pienet murheet. :D
Varmaan onkin, uskon sen kyllä...mut sitten toisaalta ei kaikki tänne palstalle oikeita murheitaan välttämättä jaa, joillekin tää voi olla vaan joku pintapaikkakin, jossa käydään huvittautumassa tai whatever...

Mut tavallaanhan ne pienet murheet kertoo siitä, ettei oo isoja murehita ja sehän on ihan hyvä se.

;)
 
mä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja nää kaikki ja paljo muuta:
Etupylly sanan oon minäki oppinu täältä :) ja et taaperoimettäminen on pedofiliaa ja äidin omaa nautintoa varten :/ ja raskausaikana voi juoda alkoa jos huvittaa ja imettää voi ja juoda alkoa jos sattuu huvittaa, lapset voi ihan pienenäki jättää yksin ulos jo 1 v pärjää yksin ulkona pihalla leikkimässä ja illoiksi voi jättää hyvin yksinään pienetki lapset telkaahan ne kuiteki kattoo. Juopotella voi ja saa lasten nähden jos huvittaa tai vetää vaikka mitkä kalsarikännit se vaan jalostaa lasta ja s oppi et on kivaa ja sopivaa ja eurooppalaista juopotella kun kotona jo näkee niin tehtävän. On myös sopivaa ostaa teini-ikäiselle lapselle viinaksia kotiin.
Oikeesti surullinen kooste palstasta.
Jaa mä oon taas ymmärtänyt että kunnon äiti ei nauti alkoholia pari vuotta ennen eikä ainakaan kymmeneen vuoteen raskauden jälkeen.
Imettää kuuluu vähintään vuosi mielellään viis.
Jos vie alle kouluikäisen hoitoon viikonloppuna haluaa vain bilettää eikä oo siis kypsä vanhemmaksi.

Tärkeimpänä kaikki eksät on täysiä paskoja
 

Yhteistyössä