Oletko omasta mielestäsi kaunis?

  • Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
Elena
No en todellakaan. Ehkä kasvon piirteet ovat ihan sievät, mutta olen ikäni kärsinyt erikoisista hampaista. Niille yritin nuorempana hakea "hoitoa", mutta ainakin siihen aikaan sitä ei ollut saatavilla. Olisipa nyt tuota "tuohta" ylimääräistä - menisin viivana jollekin klinikalle, jossa mulle luotaisiin se "hollywood-hymy". No ihan onnellisen elämän olen hampaistani huolimatta saanut: perheen ja lapsia. Ystäviä. Ne on ulkokuorta tärkeämpiä!
 
Olen mä mielestäni ihan nätti tai söpö, en mikään missin näköinen, mutten rumakaan. Mulla on mielestäni kohtalaisen sievät kasvonpiirteet ja nätti hymy, hiuksistani tykkään eniten. Lievää ylipainoa on ja siksi olenkin elämäntaparemontilla. Kropassani ärsyttää eniten pömppömahani, siihen kerääntyy lähes kaikki ylimääräinen. Mulla on atooppinen iho, joten ymmärrettävästi ei ole mitään täydellistä ihoa, mutta protopic-voiteen avulla olen saanut tosi hyvin ihottumani kuriin. :) Ihan suht tyytyväinen olen siis ulkonäkööni. :)
 
vierailija
En ole kaunis, vaan tavallisen perusnätti. Olen kuullut nyt useampaan kertaan (olen Lontoossa tällä hetkellä), että näytän ihan Kirsten Dunnstilta, ja katsoin sitten netissä kuvia siitä, ja se ei ole kyllä minusta nätti. Joten otan nuo vertaukset haukkuina tästä lähtien :LOL:... Vaalea, pieni, lyhyt ja suomalaisittain pyöreänaamainen olen...
 
Olen kyllä mielestäni kaunis, isot vihreät silmät (kissansilmät kuulemma) sydämenmuotoiset kasvot, sensuellit huulet (tosin alahuuli on sellaien turbohuuli, saa minut kuulemma näyttämään vähä möksähtäneltä joskus), Korkeat kulmet ja poskipäät, hymykuopat ja pisamia naamassa. Lisänä räikeänpunaisena leuhottava melkein peppuun asti ulottuva tukka. Vartalo on mitä on, ylipainoa on, mutta onneksi se on jakautunut suht tasaisesti. Lantio on leveä ja muhkea, peba on kuulemma ihana ja tissitkin c-kuppia. Vyötärökin löytyy ylipainosta huolimatta, johtuen varmaan tuosta leveästä lantiosta. Lisäksi olen sellainen juuri ja juuri 160c, pitkä, joten pikku pyöreys on kuulemma vain söpöä.

Että sellainen pakkaus, itse olen kyllä tyytyväinen. Hampaita voisi vähän operoida kun etuhampaat ja kulmahampaat eroavat toisistaan melko paljon. Kulmahampaat ovat oikeasti kunnon torahampaat :D mutta mikäs siinä, tuo persoonallisuutta peliin. Ja miksi korjata mitään mikä ei ole rikki. Painoa pitäisi pudottaa terveyssyistä, vaikka olisin iloinen ja tuntisin itseni todella hyvännäköiseksi ja seksikkääksi näinkin.

Jokaisen pitäisi (tämä on sitten vain oma mielipiteeni, herneytyjät huom.) opetella tykkäämään itsestään sellaisena kuin on, siis tykkäämään _itsestään_! On ihan turhaa elää minkäänlaista "sitten joskus"-elämää. "sitten kun olen laihtunut, teen sitä ja tätä, sitten kun raha-asiat ovat kunnossa teen niin ja näin" jne, kyllä te tiedätte mitä tarkoitan =) Meillä on tämä elämä vain tässä ja nyt, eletään sitä.

Niille ihmisille joille olette tärkeitä, ei merkkaa se, oletko tiputtanut viisi kiloa tai syönyt kulhollisen popkornia, heille merkkaa se, mitä sinä olet, ei se miltä näytät. Poikkeukset erikseen koska niitäki toki löytyy.
 

Yhteistyössä