Oletko ollut julkkiksen kanssa sängyssä ?

• Viestiketjun aloittaja +?+
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Joo, mutta ei hän silloin vielä julkkis ollut. Seurustelin teininä yhden jääkiekkoilijan kanssa, josta sittemmin tuli aikas hyvä ja suhteellisen tunnettu kiekkoilija. :)

kysynpähän vaan
Olen ollut yhden todella ison julkkiksen kannssa samaan aikaan sängyssä, mutta en kyllä seksimielessä. Tai kyllä se tais mulla olla mielessä, mutta tuli sitten selväksi että tää tyyppi on homoseksuaali. En usko että moni tietää, koska lauluissa ja muussa julkisessa hommassa on niin kovaa panomiestä että... Pelkkää imagoa se homma. Fanit kai lähinnä naisia, joten julkihomous pilais homman.
Kysyn vaan, että ihanko hän vällyjen välissä sinulle kertopi, että on homo? Ettei vaan ollut sinun johtopäätös, kun ei kerran halunnut seksiä kanssasi.. Jos joku ei halua olla julkihomo, ei hän myöskään ota naista matkaansa ja sitten kerro, että tykkää miehistä,mutta älä sano kelleen.. Haloo. Tais kirjoittaja sellaisen jähtopäätöksen vetää, kun pipari ei kelvannutkaan.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"heh"
Olen ollut yhden todella ison julkkiksen kannssa samaan aikaan sängyssä, mutta en kyllä seksimielessä. Tai kyllä se tais mulla olla mielessä, mutta tuli sitten selväksi että tää tyyppi on homoseksuaali. En usko että moni tietää, koska lauluissa ja muussa julkisessa hommassa on niin kovaa panomiestä että... Pelkkää imagoa se homma. Fanit kai lähinnä naisia, joten julkihomous pilais homman.
Mulle tuli mieleen Frederik. :D Mutta taitaa olla aika vanha ja kai sillä lapsiakin on.

monnica
Oon ollut useammankin keran. Yhden SM-tason nyrkkeilijän kanssa oli seksisuhde, lisäksi olen harrastanut seksiä yhden laulajan, yhden kitaristin ja yhden basistin kanssa :D
Nykyinen mieheni on myös muusikko.

lol
Miks nimiä pitäis kertoa ja on kyllä ylipäätään tyhmä ketju, ootteko luullu ettei julkkikset harrasta seksiä vai?! Vai onko nää nimien utelijat jotain wannabe-bändäreitä jotka haluu mennä vikittelemään ihan ketä vaan joka on joskus Seiskan sivuilla vilahtanut

"Miuku"
Julkkiksen raja tuntuu olevan aika häilyvä. Täällä puhuttiin Hell's Kitchenin osallistujasta. Jos tosi teeveeseen osallistuminen tekee julkkikseksi, niin joo, mä harrastan seksiä joka kerta julkkiksen kanssa ;)

• Tykkää
Reactions: Susimieli
"joo"
Yhden tv- kokin (jota nyt en itse ehkä julkkikseksi luokittele, muta kun joku mainitsi hell's kitchenin niin muistui mieleen ravintolan työtaso...), yhden iskelmälaulajan ja yhden tunnetun muusikon, joka tällä hetkelläkin listoilla. Hänen kanssaan oli pidempikin ei-seurustelu suhde.

Yhteistyössä