hävetyss
Olen valitettavasti ja häpeän syvästi. Oli siinä muuten aika surkea tapaus, varsinainen sekopäälaulaja.
Kysyn vaan, että ihanko hän vällyjen välissä sinulle kertopi, että on homo? Ettei vaan ollut sinun johtopäätös, kun ei kerran halunnut seksiä kanssasi.. Jos joku ei halua olla julkihomo, ei hän myöskään ota naista matkaansa ja sitten kerro, että tykkää miehistä,mutta älä sano kelleen.. Haloo. Tais kirjoittaja sellaisen jähtopäätöksen vetää, kun pipari ei kelvannutkaan.Olen ollut yhden todella ison julkkiksen kannssa samaan aikaan sängyssä, mutta en kyllä seksimielessä. Tai kyllä se tais mulla olla mielessä, mutta tuli sitten selväksi että tää tyyppi on homoseksuaali. En usko että moni tietää, koska lauluissa ja muussa julkisessa hommassa on niin kovaa panomiestä että... Pelkkää imagoa se homma. Fanit kai lähinnä naisia, joten julkihomous pilais homman.
?Vuosia sitten erään iskelmälaulajan kanssa. Aika useinkin ja taisi hänen kultansa olla usein ihan seinän takana. Laulelee vieläkin, mutta ei kai ole levyjä viime aikoina julkaissut.
No eiEli kuka se oli? Berlusconi?
Mulle tuli mieleen Frederik. Mutta taitaa olla aika vanha ja kai sillä lapsiakin on.Olen ollut yhden todella ison julkkiksen kannssa samaan aikaan sängyssä, mutta en kyllä seksimielessä. Tai kyllä se tais mulla olla mielessä, mutta tuli sitten selväksi että tää tyyppi on homoseksuaali. En usko että moni tietää, koska lauluissa ja muussa julkisessa hommassa on niin kovaa panomiestä että... Pelkkää imagoa se homma. Fanit kai lähinnä naisia, joten julkihomous pilais homman.
Kauheata. Osasiko se basisti edes puhua?Oon ollut useammankin keran. Yhden SM-tason nyrkkeilijän kanssa oli seksisuhde, lisäksi olen harrastanut seksiä yhden laulajan, yhden kitaristin ja yhden basistin kanssa
Nykyinen mieheni on myös muusikko.