Tuli heti mieleen CheekOlen ollut yhden todella ison julkkiksen kannssa samaan aikaan sängyssä, mutta en kyllä seksimielessä. Tai kyllä se tais mulla olla mielessä, mutta tuli sitten selväksi että tää tyyppi on homoseksuaali. En usko että moni tietää, koska lauluissa ja muussa julkisessa hommassa on niin kovaa panomiestä että... Pelkkää imagoa se homma. Fanit kai lähinnä naisia, joten julkihomous pilais homman.
Cheek??Olen ollut yhden todella ison julkkiksen kannssa samaan aikaan sängyssä, mutta en kyllä seksimielessä. Tai kyllä se tais mulla olla mielessä, mutta tuli sitten selväksi että tää tyyppi on homoseksuaali. En usko että moni tietää, koska lauluissa ja muussa julkisessa hommassa on niin kovaa panomiestä että... Pelkkää imagoa se homma. Fanit kai lähinnä naisia, joten julkihomous pilais homman.
En myönnä enkä kielläCheek??
Eli kuka se oli? Berlusconi?Alkuperäinen kirjoittaja mikä vieras;29092338:Olen, mutta ei ollut suomalainen. Tämä tapahtui vuonna 1989 Italiassa.
hahhah ja kukaan ei varmaan arvaa kenestä puhutOlen ollut yhden todella ison julkkiksen kannssa samaan aikaan sängyssä, mutta en kyllä seksimielessä. Tai kyllä se tais mulla olla mielessä, mutta tuli sitten selväksi että tää tyyppi on homoseksuaali. En usko että moni tietää, koska lauluissa ja muussa julkisessa hommassa on niin kovaa panomiestä että... Pelkkää imagoa se homma. Fanit kai lähinnä naisia, joten julkihomous pilais homman.