Piti koko ketju lukea, jos joku muukin olisi käynyt Nesteen tankkerilla - ei ollut. Sitten homobaarissa Hampurissa ja Reeperbahnilla peltikadun portilla - sisään ei tosin päästy.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:No en mä oo sitten vissiin käynyt oikein missään. Summa summarum.Kaikil nii hianoi paikkoi.
![]()
Koko bändin vai Jon Bon Jovin kanssa? Ne kun on nääs eri asioita..Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Haa, olen jutellu Bon Jovin kanssa suomen keikalla bäkkärillä. En kylläkään fanita.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Backstagella Bon Jovin keikan jälkeen :heart: :heart: :heart:
Wembleyn stadionilla kahdella Jovi-keikalla :heart:
Monella muullakin stadionilla ympäri Eurooppaa samaisesta syystä
Punavuoren Ahvenessa haastattelemassa Ville Valoa ja Migeä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:Turkin parlamentissa tapaamassa maan johtohenkilöitä (olin silloin 14 vee =) )
Ranskassa Mont Sant Michel, oli upea kokemus, joillakin listoilla yksi maailman suurimmista ihmeistä.
Olen myös asustanut kaksi viikkoa Latvian ja Valkovenäjän rajalla.. sillaisia...
Ei kannata mennä kesällä, täyteen tungettu turisteja, muutenkin oli kaunis kaukaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Koko bändin vai Jon Bon Jovin kanssa? Ne kun on nääs eri asioita..Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Haa, olen jutellu Bon Jovin kanssa suomen keikalla bäkkärillä. En kylläkään fanita.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Backstagella Bon Jovin keikan jälkeen :heart: :heart: :heart:
Ja joo, Suomen keikalla minäkin olin bäkkärillä, Elysee Areenalla vuonna 2000. Lisäks oon vaihtanut Jonin kanssa muutaman sanan mm. Pariisissa ennen keikkaa. :saint:
Auts.. Nyt oon kyllä kade. Sä oot jubaillu Always-tukkaisen Jonin kanssa. *pyörtymys* Antaisin ihan mitä vaan, että oisin päässyt siihen aikaan Jonin kanssa samaan kuvaan. :heart: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Nooh sen laulajan kanssa. Ruis rockissa, tais olla 96.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Koko bändin vai Jon Bon Jovin kanssa? Ne kun on nääs eri asioita..Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Haa, olen jutellu Bon Jovin kanssa suomen keikalla bäkkärillä. En kylläkään fanita.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Backstagella Bon Jovin keikan jälkeen :heart: :heart: :heart:
Ja joo, Suomen keikalla minäkin olin bäkkärillä, Elysee Areenalla vuonna 2000. Lisäks oon vaihtanut Jonin kanssa muutaman sanan mm. Pariisissa ennen keikkaa. :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Käytiin muutama vuosi sitten auchwitzissä.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Laittomalla klubilla Lontoossa. Ennen ratsausta.
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Auts.. Nyt oon kyllä kade. Sä oot jubaillu Always-tukkaisen Jonin kanssa. *pyörtymys* Antaisin ihan mitä vaan, että oisin päässyt siihen aikaan Jonin kanssa samaan kuvaan. :heart: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Nooh sen laulajan kanssa. Ruis rockissa, tais olla 96.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Koko bändin vai Jon Bon Jovin kanssa? Ne kun on nääs eri asioita..Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Haa, olen jutellu Bon Jovin kanssa suomen keikalla bäkkärillä. En kylläkään fanita.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Backstagella Bon Jovin keikan jälkeen :heart: :heart: :heart:
Ja joo, tästä voinee päätellä, että oon ehkä "vähän" fani. :xmas:
Niin ja se oli muuten 1995. Elämäni toinen Jovi-keikka. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Maailman pohjoisimmassa kaupungissa eli Hammerfestissa Jäämeren rannalla :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Laittomalla klubilla Lontoossa. Ennen ratsausta.
Samanlaisessa, mutta Venäjällä ja Turkissa. Jälkimmäiseen tehtiin ratsia ja koko porukka vietiin huumetestiin :snotty:
Nordman?Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Mulle oli siellä joku muu jolle annoin ihan mitä vaan. Hups.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Auts.. Nyt oon kyllä kade. Sä oot jubaillu Always-tukkaisen Jonin kanssa. *pyörtymys* Antaisin ihan mitä vaan, että oisin päässyt siihen aikaan Jonin kanssa samaan kuvaan. :heart: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Nooh sen laulajan kanssa. Ruis rockissa, tais olla 96.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Koko bändin vai Jon Bon Jovin kanssa? Ne kun on nääs eri asioita..Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Haa, olen jutellu Bon Jovin kanssa suomen keikalla bäkkärillä. En kylläkään fanita.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Backstagella Bon Jovin keikan jälkeen :heart: :heart: :heart:
Niin ja se oli muuten 1995. Elämäni toinen Jovi-keikka. :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Nordman?Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Mulle oli siellä joku muu jolle annoin ihan mitä vaan. Hups.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Auts.. Nyt oon kyllä kade. Sä oot jubaillu Always-tukkaisen Jonin kanssa. *pyörtymys* Antaisin ihan mitä vaan, että oisin päässyt siihen aikaan Jonin kanssa samaan kuvaan. :heart: :saint:Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Nooh sen laulajan kanssa. Ruis rockissa, tais olla 96.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Koko bändin vai Jon Bon Jovin kanssa? Ne kun on nääs eri asioita..Alkuperäinen kirjoittaja pahatyttö:Haa, olen jutellu Bon Jovin kanssa suomen keikalla bäkkärillä. En kylläkään fanita.Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:Backstagella Bon Jovin keikan jälkeen :heart: :heart: :heart:
Niin ja se oli muuten 1995. Elämäni toinen Jovi-keikka. :heart:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Patarouva:Maailman pohjoisimmassa kaupungissa eli Hammerfestissa Jäämeren rannalla :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja mä olin:Havajilla, Kilauean tulivuorella isolla saarella!!!