Oletko ollut jossain paikassa mitä pidät harvinaisena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jennuli:
Turkin parlamentissa tapaamassa maan johtohenkilöitä (olin silloin 14 vee =) )
Ranskassa Mont Sant Michel, oli upea kokemus, joillakin listoilla yksi maailman suurimmista ihmeistä.
Olen myös asustanut kaksi viikkoa Latvian ja Valkovenäjän rajalla.. sillaisia...

Ei kannata mennä kesällä, täyteen tungettu turisteja, muutenkin oli kaunis kaukaa =)

No ei nyt mitään super erikoista.. Neuschwansteinin linnassa ja Englannissa ajettiin semmosella ikuvanhalla höyryjunalla, jossa syötiin sitten "vähän paremmin". Ja Italiassa syötiin ravintolassa, joka oli ansainnut michelin tähtiä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tipu Topakka:
No ei nyt mitään super erikoista.. Neuswansteinin linnassa ja Englannissa ajettiin semmosella ikuvanhalla höyryjunalla, jossa syötiin sitten "vähän paremmin". Ja Italiassa syötiin ravintolassa, joka oli ansainnut michelin tähtiä.

Se linna on kyllä uskomaton näky siellä Alppien juurella!

Turkkilaisessa sotilastukikohdassa. Kahdessakin sellaisessa; toinen oli joku kommandokoulutuskeskus ja toinen Aksaz eli laivastotukikohta. Niihin on oikeastaan ulkomaalaisilta pääsy kielletty :snotty:

Kaakkois-Turkin seutu (Bismil, Batman, Diyarbakir) ei myöskään taida kuulua perus-turistikohteisiin.

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Turkkilaisessa sotilastukikohdassa. Kahdessakin sellaisessa; toinen oli joku kommandokoulutuskeskus ja toinen Aksaz eli laivastotukikohta. Niihin on oikeastaan ulkomaalaisilta pääsy kielletty :snotty:

Kaakkois-Turkin seutu (Bismil, Batman, Diyarbakir) ei myöskään taida kuulua perus-turistikohteisiin.

Nemrutilla olen eniten idässä ollut, minusta siitä ei kauhean pitkästi enää Diyrbakiriin olisi ollut =)

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Oletteko käyneet Grand Canyonilla, Niagaralla, Elviksen kotona, Laura Ingalls Wilderin kotimuseossa? =) Kaupungissa nimeltä Normal hammaslääkärissä?

Niagaralla oon... Ihan mahtava paikka. Vielä kun sinne pääsisi niin, ettei paikalla ole muita turisteja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja jvv:
Oletteko käyneet Grand Canyonilla, Niagaralla, Elviksen kotona, Laura Ingalls Wilderin kotimuseossa? =) Kaupungissa nimeltä Normal hammaslääkärissä?

Niagaralla oon... Ihan mahtava paikka. Vielä kun sinne pääsisi niin, ettei paikalla ole muita turisteja. :)

Olitko USAn vai Kanadan puolella? Kävitkö siellä alhaalla putouksen alla laivalla? =)

Alkuperäinen kirjoittaja jvv:

Olitko USAn vai Kanadan puolella? Kävitkö siellä alhaalla putouksen alla laivalla? =)

Kanadan puolella, ei käyty laivalla mutta siellä alhaalla putouksen takana tunneleissa kyllä. Uskomaton luonnonvoima se vesi on!

Yhteistyössä