Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Lisään vielä, että olemme olleet aviossa vuoden ja vaimon sokerisuhde on kestänyt kolme vuotta lähes keskeytyksettä. Vain hääpäivämme jäi väliin.En ole nähnyt, mutta kuulen toiseen makuuhuoneeseen, kun hänen sugar daddynsä panee häntä joka lauantai n. klo 19-21. Daddyn lähdettyä vaimo kävelee vaikein askelin suihkuun. Minä pääsen pukille aikaisintaan maanantai-iltana.
Tämä todistaa taas sitä, että osalla naisista raskaana olo lisää valtavasti seksi haluja. Jos mies ei jaksa, ehdi tai kiinnostu riittävän usein, käy juuri näin. Viisas mies hankkii vaimolleen huolenpitäjän raskauden ajaksi. Jos "hoitajalla" ei ole tauteja, voi vapaasti lykkiä paljaalla. Raskaana oleva ei tule raskaaksi!Olen useasti. Eka kerta oli 90 l alkupuolella. Oltiin tuore 24/23v aviopari ja vaimo raskaana. Oltiin käymässä Helsingissä ja saatiin yöpaikka vaimon entiseltä opiskelukaverilta. Hänellä oli vain parisänky kaksiossa, jotenka nukuttiin kaikki siinä ja vaimo keskellä. Heräsin yöllä ja huomasin, että vaimo ja sen kaveri ei ollutkaan sängyssä. Hiivin ovenrakoon ja näin kun vaimo nojasi keittiönpöytää vasten ja inisi kun kaveri lykki innoissaan takaa päin. Itse asiassa oli aika upea näky hämärässä katuvalojen loisteessa kun vaimon turvonneet rinnat heiluivat nainnin tahdissa ja pyöreä vatsa näkyi valoa vasten.
Olin ihan kiimassa kun katsoin tilannetta. Asia jäi vaivaamaan, mutta meni joitakin viikkoja, että otin asian puheeksi. Kävimme aika moisia keskusteluja. Olemme edelleen naimisissa ja seksi elämämme on ollut todella antoisaa.
Tämä todistaa taas sitä, että osalla naisista raskaana olo lisää valtavasti seksi haluja. Jos mies ei jaksa, ehdi tai kiinnostu riittävän usein, käy juuri näin. Viisas mies hankkii vaimolleen huolenpitäjän raskauden ajaksi. Jos "hoitajalla" ei ole tauteja, voi vapaasti lykkiä paljaalla. Raskaana oleva ei tule raskaaksi!
Miehenä olen saanut onnen naida paljaalla kahta raskaana olevaa kiimaista naista. Ensimmäinen oli rakas vaimoni ja toinen oli hänen hyvä sinkkuystävänsä. Molemmat sain auttaa myös synnytyksen käynnistämiseen asti. Ehkä miehen miellyttävin velvollisuus!Meillä aikoinaan samaa vaimo molempien raskauksien aikana kiimassa ja oma munani ei riittänyt.
Halusi paljaalla. raskauksien loppuaikoina perusteli sitä sillä, että miehen sperma käynnistää synnytyksen
Tähän jatkoksi, kun näistä ei oikein voi avautua kovin monelle, tänne voi.Ekan kerran näin seksiklubilla, se otti vatsanpohjalta, kun sinne mentiin kaksi miestä otti meidät vastaa ja ohjasivat minut pariskunnan seuraan. Naurattivat ja hurmasivat rouvan, veivät hänet nurkan taakse pantavaksi, kurkein salaa ja se tuntui vähän pahalta. Puoli tuntia sisään tulosta rouvaa oli jo kaksi ukkoa nainut. Sitten minullakin alkoi flaksi käymään, muttei samalla mitalla kuin rouvalla, paikalla oli neljä paria, yksi jokeri ja me, rouvaa pani viisi ukkoa.
Laitoin pari pientä webbi kameraa makuuhuoneeseen ja sanoin perjantai-iltana lähteväni mökille laittamaan paikkoja kuntoon. Vaimolla oli lauantaina aamuvuoro töitä, joten hän ei tullut mukaan. Seurasin la-iltapäivästä kameroita ja iltakuudelta tärppäsi. Oli kyllä komea mies ja semmoinen HK:n sinisen kokoinen työkalu. Vaimo näytti olevan kiima ja tuskan välimaastossa ilmeistä päätellen. En enää ihmettele, ettei halua minulle näyttää. En silti ole kateellinen enkä mustasukkainen. Seuraavan viikon vaimo on aivan huomattavasti kiihkeämpi ja kiltimpi.En ole nähnyt. Vaimolla on lupa käydä vieraissa ja pitää panokaveria. Tiedän, että hänellä on intialainen Google-Suomella työskentelevä insinööri vakituisena panokaverina, mutta hän ei ole pyynnöstäni huolimatta suostunut tuomaan häntä kotiimme naimaan. Sanoo, että se on hänen yksityisasiansa.
Saiskin kuvattua rouvan ollessaan naitavana, olisi kiva muisto.Laitoin pari pientä webbi kameraa makuuhuoneeseen ja sanoin perjantai-iltana lähteväni mökille laittamaan paikkoja kuntoon. Vaimolla oli lauantaina aamuvuoro töitä, joten hän ei tullut mukaan. Seurasin la-iltapäivästä kameroita ja iltakuudelta tärppäsi. Oli kyllä komea mies ja semmoinen HK:n sinisen kokoinen työkalu. Vaimo näytti olevan kiima ja tuskan välimaastossa ilmeistä päätellen. En enää ihmettele, ettei halua minulle näyttää. En silti ole kateellinen enkä mustasukkainen. Seuraavan viikon vaimo on aivan huomattavasti kiihkeämpi ja kiltimpi.
Kiihottaa kovasti ajatus, että pääsisin katsomaan kun vaimoni antaa vieraalle. Kaikista eniten niin, että olisin salakatselijana. Jossain juhlissa, mökillä tms. Onko tällaisia kokemuksia? Ja jos niistä saisi pikku kertomuksia.
Missä tapahtui, miltä tuntui katsoa, piditkö omana tietonasi? Toisena vaihtoehtona ihan sovitusti, niin että vieras panee ja mies katselee.
Vaimoni on käynyt Levillä lukemattomia kertoja ns. tyttöporukassa. Hän on sarjapettäjä. En ole koskaan ollut paikalla näkemässä hänen naintihommiaan, mutta muutaman valokuvan olen nähnyt.Nyt talvilomalla Levillä näin. Mökissä paljon porukkaa, saunomista ja kaikki humalassa. Olin parin muun miehen kanssa saunassa aika kauan. Tulin pois ja näin, että osa naisista vilkuili huolissaan, kun etsin vaimoani. Lähdin portaita pitkin yläkertaan. Kun alakerran musiikki jäi taakse, kuulin makuuhuoneesta ähinää ja natinaa. Ovi oli raollaan, vähän näin, mutta en kaikkea. Tiesin kuitenkin, että vaimo siinä makaa selällään jalat leveällä, kaverini painaessa innolla kalua sisään. Lähdin takaisin alakertaan ja taas katselivat minua. Odotin, että seisokki laskee ja menin takaisin saunaan. Palatessani vaimoni istui pyjama päällä ja viinilasi kädessä muiden seurassa. Tämä kaverini tuli pian yläkerrasta ja meni saunaan. Nukkumaan mentyämme yritin vongata vaimolta pillua, mutta hän ei antanut.
Johnin viimeinen työpäivä oli maanantaina 30.6. He pakkailivat tavaroitaan ja perjantai-illaksi ja yöksi he kutsuivat meidät Vantaa-hotellille. He tarjosivat meille kuohuviinit ja tanssimme muutaman kappaleen. Sitten Mary ehdotti huoneeseen menoa. Ajoimme hissillä ylös ja siellä heidän ideansa paljastui. Vaimolleni ja Johnille oli yksi huone ja Marylle ja minulle viereinen huone. Sovimme tapaavamme klo 10 aamiaisella.Meillä on molemmilla lupa käydä vieraissa kondomia käyttäen. Vaimo on kertonut hänen työpaikallaan olevasta amerikkalaisesta tutkijasta. Viime viikolla hän myönsi tehneensä läheisempääkin tuttavuutta tämän Johnin kanssa. Kolmen kuukauden ajan kerran viikossa pitkä lounas, joka ei lihota.
Sunnuntaina olimme illalla Prismassa ruokaostoksilla, kun kuulin vaimoani tervehdittävän. Vaimo vastasi: "Hello John, this is my husband." Käännyin katsomaan, aivan pikimusta mies ja vieressään latinokaunotar. "And this is my wife Mary" kättelin molemmat vähän hämmentyneenä. Mary oli todella kaunis. Ihmettelin, mitä John näki arkisen näköisessä vaimossani.
Eilen työpäivän jälkeen vaimo kertoi, että Mary haluaisi kanssamme parin vaihtoon. Hän haluaa kokea suomalaisen harjastukan ennen kuin he lähtevät takaisin kotimaahansa. Hämmentävää, mutta kiihottavaa. Silloin näen ehkä myös mustan jortikan soutavan vaimoni kuumassa pillussa.
Mun vaimo kertoi aikanaan kaikki panonsa. Nuorempana nussi mun kehotuksesta aika monen kanssa. Kiihottaa vieläkin. Nyt ei anna mulle enää ollenkaan vittuaan. Väittää ettei nai muittenkin kanssaAp on kirjoittanut fantasioita juuri tuonne ehdotettuun paikkaan. Tänne olisi kiva kuulla oikeita tarinoita. Kun niitä ei paljoa ole, niin toinen fantasia on se, että vaimo oikeasti antaisi vieraalle ja kertoisi siitä minulle. Onko tälläisia kokemuksia? Minkälaisessa tilanteessa vaimo on antanut ja miten on kerrottu. Omasta mielestä parasta olisi päästä itse sitten panemaan ja siinä samassa vaimo kertoisi.
En ole nähnyt, mutta kuulen toiseen makuuhuoneeseen, kun hänen sugar daddynsä panee häntä joka lauantai n. klo 19-21. Daddyn lähdettyä vaimo kävelee vaikein askelin suihkuun. Minä pääsen pukille aikaisintaan maanantai-iltana.