Oletko myynyt naisten kenkiä huutiksessa? Hintaongelma.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kiitos!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kiitos!

Vieras
Pitäisi varmaan laittaa kahdet uudet kengät myyntiin huutikseen, mutta en osaa määrittää niille hintaa.
Toiset ovat Camperin ihanat kultaiset matalat remmikengät (hinta kaupassa muistaakseni 109 euroa) ja toiset Eccon mustat avokkaat (tilasin ulkomailta, hinta kotimaassa varmaan noin 60-70 euroa?)

Eihän noista varmaan ihmeitä voi pyytää, mutta mikä olisi sopiva hinta. Camperit 30 euroa ja Eccot 20 euroa vai mikä? Haluaisin laittaa hinnaksi sellaisen, että varmaan menevät.

Ja kirppispöytää ei ole (eikä tule).
 
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:
Mun mielestä kenkiä vaikee ostaa/myydä kun niitä melkeinpä pitäis sovittaa. Ja postikulut on kengille kauheet!

Niin varmaankin on. Mutta mitä noille olisi sitten tarkoitus tehdä, kun en voi niitä itsekään käyttää? Eivät nimittäin mahdu minulle jalkaan.

Joten pakko vaan yrittää myydä. Tutuillakaan ei ole kenelläkään niin pientä jalkaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja noentä:
Palauta siihen nettikauppaa mistä tilasitkin?

Se vasta kallista puuhaa onkin. Kun pitää itse maksaa postikulut ulkomaille...Hyvä ehdotus muuten.

Ne Camperit olen ostanut ihan Suomesta Ziosta viime kesänä eli ns. palautusmahdollisuutta ei enää ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ne on uusia niin varmasti voit noista ekoista pyytää 40-50e ja ecoista 30-40e.. heh, olipas hauska sanaleikkikin siinä ;)

No niinpä olikin...; )
Meinaatko että menisi noin korkealla hinnalla? No, pitänee vaan kokeilla. Jos eivät mene, alennetaan sitten hintaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ne on uusia niin varmasti voit noista ekoista pyytää 40-50e ja ecoista 30-40e.. heh, olipas hauska sanaleikkikin siinä ;)

No niinpä olikin...; )
Meinaatko että menisi noin korkealla hinnalla? No, pitänee vaan kokeilla. Jos eivät mene, alennetaan sitten hintaa.

Muista mainita ostohinta ilmoituksessa niin se auttaa myymisessä myös ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos ne on uusia niin varmasti voit noista ekoista pyytää 40-50e ja ecoista 30-40e.. heh, olipas hauska sanaleikkikin siinä ;)

No niinpä olikin...; )
Meinaatko että menisi noin korkealla hinnalla? No, pitänee vaan kokeilla. Jos eivät mene, alennetaan sitten hintaa.

Muista mainita ostohinta ilmoituksessa niin se auttaa myymisessä myös ;)

Täytyy muistaa. Luulen, että Camperin kenkiä ostavat/käyttävät ainakin tietävät, mitä ne kengät uusina maksavat. Mutta eipä siitä ostohinnasta ilmossa varmaan haittaakaan ole...
Kiitokset avusta!
 

Yhteistyössä