Oletko mustasukkainen miehestäsi?

"Sadie"
Alkuperäinen kirjoittaja Kauniina Päivänä Tuut;28365567:
Mua ärsyttää, kun oon ihan sairaan mustasukkanen : / Oikeestaan mitään syytä siihen ei oo.. Mulla kieppuu päässä koko ajan kaikkia inhottavia ajatuksia ja pelkään, että mies ei enää rakasta mua ym. Tosi ahdistavaa :(
Kuulostaa tutulta.. :/
 
lucifer
[QUOTE="vieras";28365581]Mikäli olen luciferin palstajutut oikein ymmärtänyt, niin hänen ukkonsa on sentyyppinen turjake, että kovin suureen mustasukkaisuuteen ei ole oikein syytäkään...[/QUOTE]miun ihana turjakkeeni. maailman paras turjake.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
"Sadie"
Alkuperäinen kirjoittaja Kauniina Päivänä Tuut;28365595:
Väkisin tulee lietsottua sitä pahaa mieltä itseensä ja mieskin siinä hermostuu :(
Niinpä :( Mies ei oo koskaan tehny mitää, miks pitäis epäillä etteikö enää rakastais tms. Silti sitä vaan miettii..:(
 
Välillä meinaa mustasukkaisuus nostaa päätään, kun joku hyvännäköinen nainen juttelee miehelleni "pilke silmäkulmassa". Vaikka mitään syytä mustasukkaisuuteen ei oikeasti ole. Jälkikäteen heitän vitsiä asiasta ja saadaan molemmat hyvät naurut.
 
"äityli"
en ole, toivoisin, että joku veiskin. Eroon en pääse vaikka olen pyytänyt eroa.. valehtelee päivittäin pikku asioita.. joku jolla ei niin välitä onko asiat totta vai ei niin sais hyvän hälläväliä miehen..
 
Ei jaksa. Jos se vieraisiin hinkuu niin kyllä se siihen keinot keksii. En viitsi pilata omaa tai hänen elämäänsä pohtimalla moista etukäteen ilman todellista syytä tai aihetta.

Sitäpaitsi, jos ei miehen katse käänny kauniin naisen suuntaan niin homohan se on. Ei se tarkoita että minä en olisi hänen mielestään viehättävä jos muitakin vilkuilee. Katson minäkin komeita miehiä.
 
vieras f
Nyt ei ole miestä mutta kun oli niin toki olin mustasukkainen mutta mielestäni normi rajoissa. olis vaan pitänyt olla enempi ja pitää silmät auki koska exä meni ja rupes tapailee toista naista ja siinä vaiheessa musta tuli ex.

jatkossa jos suhteeseen päädyn pelkään jo nyt millainen mustasukkinen pirttihirmu musta on tulee tai on tullut tässä sinkku aikana.
 

Yhteistyössä