Oletko mielestäsi isotissinen ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jos olet
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, 65J-kuppikoon naisella rasva ei ole kovin tasaisesti jakaantunut, jos siitä on kaikki rinnoissa (tosin voi rintarauhaskudoksenkin määrä vaihdella reippaasti) ja toisaalta taas 90J-koon naisella on sitä rasvaa joka puolella, kyljissä (ympärysmitta) ja toki sitten vatsassa ja joka puolella. Vaikka hänen J-kuppinsa eivät näytä yhtä isoilta hänen vartalossaan, ovat ne silti huomattavasti isommat rinnat kuin tällä 65J-tyypillä, joka taas näyttää kaatuvan nenälleen hetkellä millä hyvänsä.

Näinhän mä juuri tarkoitin. Vaikka irti leikattuna tissit oisi hyvinkin eri kokoiset (ilman vartaloa johon suhteuttaa), niin silti hoikemmalla tuon kuppikoon tissit näyttää suuremmilta. Sen sijaan tuon viimeisen sivulauseesi olisit voinut jättää kirjoittamatta, se kun oli ihan vaan halventamista. Vai oletko jollain tapaa nyt katkera?

[QUOTE="uskomatonta";29124661]ei pidä paikkaansa, kyllä se kertoo.[/QUOTE]

Niinpä. Mikäs sitten kertoisi, se ympärys vai? Onko tääkin nyt joku lihavien naisten yritys lytätä normaalipainoisia ja hoikkia? :D Ympärys kertoo vain ja ainoastaan kuinka pullea olet tai et ole, ja kuppikoko taas kertoo rintasi koon suhteessa omaan vartaloosi, ts. ympäryksen arouksen tissien alta ja päältä mitattaessa. Esim. itselläni tuo ero on 19cm, joka on jo aika paljon.

Olin. 75J oli ennen pienennysleikkausta. Nyt leikkauksen ja muutenkin laihdutuksen jälkeen 70E ja mun mielestä ovat keskikokoa mutta muiden mielestä ne on vissiin vieläkin isot :D

[QUOTE="hapankorppu";29124187] Sen sijaan tuon viimeisen sivulauseesi olisit voinut jättää kirjoittamatta, se kun oli ihan vaan halventamista. Vai oletko jollain tapaa nyt katkera?[/QUOTE]
Se ei ollut sivulause, vaan ihan kokonainen virke. Ja ei, en ole katkera. Olen joutunut käyttämään E-kupin imetysliivejä, ja imettänyt molempia lapsia reilun vuoden, joten tiedän tasan tarkkaan, miltä isot tissit tuntuvat. Kiitos ei, nyt en niitä enää kaipaa -pätkääkään.

Ja jos hyvin sirolinjaisella ihmisellä on suhteettoman suuret rinnat, hän näyttää epäsopusuhtaiselta. Kuten myös nainen, jolla ei ole rintoja lainkaan. Sama pätee ihmisiin, joilla on ala- ja yläruumis täysin eri paria (esim. hoikat, kapeat hartiat, rintoja tuskin lainkaan ja sitten neljä kokoa suurempi takapuoli, rehevät reidet ja paksut pohkeet). Että jos tuo mun "sivulauseeni" nyt kolahti sinuun, koita päästä yli siitä. Ei tässä kukaan täydellinen ole.:wave:

[QUOTE="vieras";29117278]Ei minustakaan ne näytä niin isoilta mitä olen kuviasi katsonut, Liioitteletkohan vähän.[/QUOTE]

Käytän liivejä, jotka antavat pienentävän vaikutelman sekä pukeuden rintoja pienentävästi/peittävästi. Jos rintojen alta mitta on jotain 65-70 cm ja rintojen päältä ollaan reilussa 100 cm, niin kyllä siinä on mittaeroa.

[QUOTE="Vakkari harmaana";29127226]Pienennysleikkausta odottaessa, 75K. Ihan jostain hoi tällaiset, mies tykkää, mut terveyshaitat ikäviä sekä vaatteita on tosi vaikea löytää.[/QUOTE]

uskon että mies tykkää ,mutta on niin isot, varmaan joskus vähän edessä.

En todellakaan.

Käytännön syistä en välittäisi olla, mutta valehtelisin, josi väittäisin, ettei minua yhtään vituta miehen kiihottuminen isoista rinnoista.

Kaikkea ei voi kuitenkaan voittaa, ja aikuisuutta on myöntää se. En tiedä, olenko vielä aikuistunut riittävästi tuohon.

[QUOTE="mitä ihmettä";29130103]J-kuppi, mutta ei oo jätit??? Siis miten mä en tajua tätä "kuppikoko ei meinaa mitään"-sepustusta, miten täälläkin on ihan jättirintoja kaikilla? Vai käytänkö mä jotain ihan eri rintsikoita kuin muut, kun mulla on 80D/80DD enkä koe itseäni ihan pienirintaiseksi.[/QUOTE]

Eipä tuo kai minua jättäis tai halujaan menettäis, jos rinnat joutuis poistamaan vaikka syövän takia. Tisujen kantajalla enempi merkitystä ku rinnoilla ittellään. Näin ainakin väittää?

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="mitä ihmettä";29130103]J-kuppi, mutta ei oo jätit??? Siis miten mä en tajua tätä "kuppikoko ei meinaa mitään"-sepustusta, miten täälläkin on ihan jättirintoja kaikilla? Vai käytänkö mä jotain ihan eri rintsikoita kuin muut, kun mulla on 80D/80DD enkä koe itseäni ihan pienirintaiseksi.[/QUOTE]

Joku sanoi täällä että astron rinnat eivät ole isot, tuo oli vastaus siihen.

Yhteistyössä