Onko sinua sanottu isorintaiseksi ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "woman"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On sanottu. Koko useimmiten 75D. Pienikokoinen olen, eli kai mulla on runkoon nähden isot rinnat. En kyllä tajua, miksi vieraiden miesihmisten mielestä on ok kommentoida mun rintojen kokoa, mutta toisaalta se on ihan kätevä idioottisuodatin. ;)

Joo on sanottu ja mikä huvittavinta, rintani ovat B75 eli tosi normaalin kokoiset(kun en imettänyt), ehkä sitten push upit ja hoikka varsi korostavat, mutta ei noista isoja kyllä saa mitenkään. Ja hyvä niin, inhoan näitä imetysrintojakin kun tätimäisyys astuu heti kuvioon rintojen kasvaessa ja pitää yrittää urheilutoppiin ne litistää nätimmiksi. Kommentoija ei ollut yläasteikäinen... :D

Joo, on sanottu. En itse edes oikein ymmärtänyt olevani erityisen isorintainen, koska kaikkeen tähän on vaan tottunut. Ennen raskauksia ja imetyksiä ostin liivejä ihan lindexiltä tms. ja sopiva koko löytyi aina. Kuvittelin kuppikoon palautuvan imetyksen loputtua, mutta toisin kävi. Mies on asiasta erityisen ihastunut ja mitäpä sitä itsekään asiaa valittamaan. Nykyisin ostan liivit changelta ja koko on 70g.

On sanottu. Kokona oli tosin tuolloin vaan 75B mikä mun mielestä on ihan normaali. Nyt kokona on mallista riippuen 75C tai 75D. Oon 158cm ja 65kg, eli ylipainoa on.. Mutta eipä nämä tissit omaan silmään NIIN valtavilta näytä.
Pienemmät kyllä haluaisin, ja terhakammat, roikkuu about navassa nämä vaikka en ole yhtään lastakaan hommannut. :D

Tuntuu ettei ainakaan omalle miehelle ole olemassa mitään liian suurta mitä rintoihin tulee. Maitoa täynnä rintani sellaset hehtaariutareet, että I-kuppi ei todellakaan riittänyt ja miehen ilme oli vaan ihasteleva.

Mulla kuppikoko kasvoi imetyksen lopettamisen jälkeen ja jäi pysyvästi näin, outoa. Ennen käytin 70c, nyt 70e. Olen ihan tyytyväinen, mutta hartiakivut inhottaa.

[QUOTE="jepp";28903749]On sanottu. Koko useimmiten 75D. Pienikokoinen olen, eli kai mulla on runkoon nähden isot rinnat. En kyllä tajua, miksi vieraiden miesihmisten mielestä on ok kommentoida mun rintojen kokoa, mutta toisaalta se on ihan kätevä idioottisuodatin. ;)[/QUOTE]

Peesi!

Ei. Paitsi että joku deeku kerran sanoi tissieni kasvaneen, hän oli kuulemma nähnyt mut ennekin.
Mulle on aina vain sanottu, että ei niillä ole väliä tai "mä tykkäänki pienistä tisseistä".

Yhteistyössä