Oletko mielestäsi kaunis/komea

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
eihän autoista näe kuin kaukasia
kaupoissa on paremmat maisemat
Kävin illalla ruokakaupassa. Seuraava asiakas kaupan kassalla mätkäisi hihnalle ison jäisen joulukinkun.
Ehkä sinunkin on tyydyttävä joulun aikaan jo henkensä heittäneen possun sulojen ihailuun. Piereskelet sitten muutaman päivän ja syöt Rennietä.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti ja m1es
Kateellisen ininää... :ROFLMAO:

Kiinassa noita voidaan rehellisesti vertailla, reaalisosialismi (kuten Sannakin?) näet.

Miksi noi näytti minusta miehekkäältä tai mitäänsanomattomilta?😦
Ehkä noi asennot ja ehkä noi oli vähän oudon muotoisia.🫣

Täälläkin huomattavasti parempia peppuja, eikä ole rankattu edes maan parhaiksi?🤷‍♀️



 
Te jotka olette laittaneet arvosanan omasta ulkonäöstä niin mihin/miten te vertaatte?!

Osaatteko edes laittaa kuvia arvosanojen mukaan esimerkiksi, veikkaan että ette osaa.😏
 
vierailija
Te jotka olette laittaneet arvosanan omasta ulkonäöstä niin mihin/miten te vertaatte?!

Osaatteko edes laittaa kuvia arvosanojen mukaan esimerkiksi, veikkaan että ette osaa.😏
Luin jutun tutkimuksesta, jossa on arvosanat hallituksen ministereistä.
On raadollista alkaa arvostella itseään missä tahansa elämänsä vaiheessa. En haluasi olla nuori nainen nykyajan Suomessa. Olen ikionnellinen ettei jälkikasvuni asu tässä eripuraisessa maassa. Tuntuu, että Suomessa on.tärkeintä häväistä ja pilkata muita ja itseään.
Minua kehui aikoinaan miesjuristi ravintolatanssien saattoreissulla. Sellaista ylistyslaululla tuskin kukaan on saanut osakseen tässä maailmassa. Hätäpäissäni keksin valkoisen valheen, ja mies lähti lopulta etsimään itselleen uutta yösijaa matkalaukkuineen.
Muista tämä neuvo, jos sinua kehutaan yli äyräiden. Kehujalla on ketunhäntä kainalossaan, ja seurauksista maksat sinä itse.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Luin jutun tutkimuksesta, jossa on arvosanat hallituksen ministereistä.
On raadollista alkaa arvostella itseään missä tahansa elämänsä vaiheessa. En haluasi olla nuori nainen nykyajan Suomessa. Olen ikionnellinen ettei jälkikasvuni asu tässä eripuraisessa maassa. Tuntuu, että Suomessa on.tärkeintä häväistä ja pilkata muita ja itseään.
Minua kehui aikoinaan miesjuristi ravintolatanssien saattoreissulla. Sellaista ylistyslaululla tuskin kukaan on saanut osakseen tässä maailmassa. Hätäpäissäni keksin valkoisen valheen, ja mies lähti lopulta etsimään itselleen uutta yösijaa matkalaukkuineen.
Muista tämä neuvo, jos sinua kehutaan yli äyräiden. Kehujalla on ketunhäntä kainalossaan, ja seurauksista maksat sinä itse.
lastesi isä on siis muslimi
 

Yhteistyössä