Oletko lyönyt naista turpaan?

Ja siis joskus kun sitä eli sellasta epävakaata elämää niin tämä kyseinen ihminen sai vaan minut raivoihini kieroilemalla ja valehtelemalla ja sitten vielä auko päätään kaupan päälle.. Teinpä sitten mitä tein, harmi sinäänsä.
 
rauhis
vaikka tälläkin hetkellä mieli kyllä tekis ja olen nainen. Turpaan pitäisi vetää sellasia ihmisiä jotka ei kunnioita yhtään toisia ihmisiä. Vaikka tuskin se mitään auttais. Ehkä elämä opettaa niitäkin jossain kohtaa ja tajuavat millasia ihmisiä ovat.
 
-------
En ole koskaan lyönyt ketään, eikä ole kunnolla tehnyt mielikään. Enkä haluaisi selvitellä asioitani väkivallalla, ellei sitten ole pakko itsepuolustuksen kannalta.
 
En ole, mutta mun kimppuun on pari naista käynyt. 16-vuotiaana kaupungilla joku random muija jolle en antanut röökiä ja 18-vuotiaana silloinen paras kaverini joka oli vakuuttunut että mulla on suhde hänen poikaystävänsä kanssa.
 
^vierailija^
En oo onneks koskaa siihen tilanteeseen joutunut. Mutta jos joutuisin, niin olisin varmaan enemmänkin kynsin-silmät-päästä-nainen (tai kampitan-portaissa-nainen)... En kuitenkaa osuis jos yrittäisin turpiin lyödä :D
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"vieras"
Kumma kun kaikki sanoo ettei olla. Itse olen saanut nuorempana kolme kertaa turpaani naisilta ja ihan syyttä. Olin koulukiusattu ja jos minut satuttiin näkemään kouluajan jälkeen jossain niin turpaan tuli joukolla.
 
jigr
Olen, teininä sitä tuli oltua niin kovis mukamas ja yllytettiin lyömään erästä paskaa puhunutta muijaa. Ja toisen kerran kun toinen muija hyökkäs mun päälle niin puolustauduin.
Ai joo ja sit kerran erästä naista joka raukkamaisesti löi veljeäni asenteella että nainen saa lyödä miestä mut mies ei saa lyödä takas. No, ei veli lyönyt takas...
 
[QUOTE="vieras";24195938]Kumma kun kaikki sanoo ettei olla. Itse olen saanut nuorempana kolme kertaa turpaani naisilta ja ihan syyttä. Olin koulukiusattu ja jos minut satuttiin näkemään kouluajan jälkeen jossain niin turpaan tuli joukolla.[/QUOTE]

Hyi, ihan pimeetä. Mä oon aina pelännyt, että joku naisihminen käy kimppuun ja alkaa takomaan, kun melkein kaikki on mua isompiakin. Olen miettinyt, että lyön sitten mahdollisimman lujaa takaisin. Todennäköisesti en pärjäisi isommalleni.

Oli aika hienoa huomata yks kerta ravintolan vessassa, että en enää pelkää, että joku tulis laittaa mun pään pönttöön. :)
 

Yhteistyössä