Oletko luottanut omaan intuitioon tulokkaan sukupuolesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Itselläni on tähän saakka mennyt nappiin omat tuntemukset ja vauvan sukupuoli. Tällä kertaa olo vähän vaihtelee.... Toisaalta on vahva tyttöfiilis.

Onko sinulla oma intuitio pitänyt paikkansa?

Pieleen on menny. Ajattelin esikoisen olevan poika. Tyttö oli. Toisen joka vielä mahassa ajattelin olevan tyttö, rakenneultrassa näkyi poika. Huvittaa kun joku sanoo tienneensä vauvan sukupuolen, onhan siinä se 50 prosentin mahdollisuus niin noin puolet arvaa oikein jo todennäköisyyden mukaan.

Esikoisen kohdalla olin varma että poika se on, ja poikahan se oli. Toisen kohdalla tuntui tytöltä ja tyttö tuli. Kolmannen kohdalla tuntui myös tytöltä ja tyttö tuli. Tämän kohdalla fiilis että on poika, saa nähdä kumpi tulee =)

Esikoisen kohdalla olin alusta asri 100% varma ,että tyttö tulee ja niinhän sieltä sit tuli tyttö.Ostin vain tyttöjen vaatteita jne..
Toisen kohdalla en saanu yhtä voimakasta tunnetta.

Mulla ei ollut minkäänlaista intuitiota. Ei edes sen jälkeen, kun ultrassa sanottiin olevan poika. En siis osannut ajatella poikaa odottavani. Odotin vauvaa =) Ystäväni taas on heti positiivisen testin jälkeen aina tiennyt kumpaa odottaa. Ja oikeaan on osunut.

Ennen raskautta olin ihan varma, että meille tulee ensimmäiseksi lapseksi poika, sitten joskus kun tulee. Raskaustestin jälkeen puhuimme pojasta ja "työnimi" on pojan nimi. Nyt on kuitenkin alkanut tuntua, että tyttö sieltä tulee, ei epäilystäkään. Vähän sellainen pettynytkin olo tavallaan, että tuleeko sieltä nyt sittenkin se tyttö. Mies kuitenkin kovasti toivoo poikaa. Vaikka toki tyttökin on tervetullut ja toivottu!

Yhteistyössä