Oletko löytänyt miehen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nelli

Vieras
netin kautta?

Olen yh ja nyt käynyt niin, että palavasti ihastunut yhteen mieheen johon tutustunut netin välityksellä, tavatakkin pitäisi. Olen vain kovin kyyninen näissä jutuissa, enkä koskaan ennen ole ihastunut näin.

Onko kenekään parisuhde alkanut jonkun palstan tms. kautta?

Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Kyllähän niitä löytyy ja sit löytyy myös jos jonkinmoista luuseria...

Kuten löytyy myös kapakoista, urheilun- ja muiden harrastusten parista... hyviä miehiä ja luusereita. Näin se vaan menee. Riski on otettava aina uuteen suhteeseen astuttaessa.

:wave: Jep, olen löyänyt! Ihan vaan "kokeilu mielellä" laiton jonnekin profiilin ja siihen vastas sitten yksi kiinnostavan ja järkevän tuntuinen henkilö. Muut olikin sitten ihan ala-arvoisia alapääkavereita. |O Mut tän yhden kanssa sitten alettiin tutustua lähemmin ja nyt olaan avoliitossa ja vauveli olis tulossa keväällä. Ollaan oltu yhdessä reilu 4 vuotta.
Että kannattaa tarttua tilaisuuteen! Onnea!! :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja Realisti:
Kuten löytyy myös kapakoista, urheilun- ja muiden harrastusten parista... hyviä miehiä ja luusereita. Näin se vaan menee. Riski on otettava aina uuteen suhteeseen astuttaessa.

Näin juuri. Ja en siis ole itse löytänyt miestä netistä, mutta tiedän niitä ketkä ovat. Joukossa on onnellisa loppuja ja sitten niitä vähemmän. Sama suhde näyttäs olevan on sitten tavattu missä tahansa.

:wave: Me ollaan miehen kanssa löydetty toisemme aikoinaan KISS FM chatin kautta. (nykyään tuota ei vissiin enää ole)
Soiteltiin,tekstailtiin,lähetettiin kuvat,läheteltiin kirjeitä ja kortteja.
Meni 11kk ennen kun nähtiin livenä ja se oli menoa. :heart:
Nyt oltu yhdessä siitä asti kun livenä nähtiin eli 7v6kk josta naimisissa 3v4kk.
Meillä kolme lasta. :heart:

Onnea tulevaan. :flower: :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja The Urpoileva Helmi:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
joo, löysin ja elämäni ihanimman miehen :heart:

ja ruman :X

no mielipiteitä on monia, ja tää saa ainakin mun sukat pyöriin, siihen ei oo exät pystyny.

Ja se oma mielipide on ainut, millä on merkitystä miestä valittaessa :) Tai no ehkä siltä mieheltäkin on hyvä kysyä jotain ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:

no mielipiteitä on monia, ja tää saa ainakin mun sukat pyöriin, siihen ei oo exät pystyny.

Urpolle terkkuja! Missäs se muuten luuraa tätänykyä?

kerrotaan! takkaa lämmittämässä.. ei olla oikeen ehitty palstalla pyörähtään, ollu niin paljon muuta tekemistä :D

kerrotaan! takkaa lämmittämässä.. ei olla oikeen ehitty palstalla pyörähtään, ollu niin paljon muuta tekemistä :D

Ihanaa, tosiaan teille kaikkea hyvää toivotan!!!

Ihanaa, tosiaan teille kaikkea hyvää toivotan!!!

kiitos! :hug: hyvin menee :D

Olen löytänyt eräältä keskustelupalstalta ja pian kymmenen vuotta yhdessä. Kolme yhteistä lasta.

Ellei kyse ole tyypistä, jonka kirjoituksia on jo pitkän aikaa seurannut, niin ensimmäinen tapaaminen kannattaa sopia ihmisten ilmoille (kahvila, ravintola tms.)!

Vautsi, teitähän on monta :)

Ihan yleisellä paikalla tavataan ja jo aika pitkään tunnettu netin välityksellä. Toivotaan että ihastumisen tunne ei jää pelkästään virtuaaliseksi.

Yhteistyössä