oletko kyylä?

jossain määrin olen :LOL:
osa meitin talon mummuista ja papoista on pikkasen hassuja joskus ja välillä kesällä pihassa vetelee paukkuja keskenää :D
onneks suurin osa on mukavia eikä sellasia ku yks, teiä muksu itsee plaaplaa... tää oli sillon kun tuttipullo vierotus oli ja poika huuti yhen yön... tää muori on kyylä pahemmasta päästä...

no asiaan :D
kyllä kyyläilen, en käytä siihen nettiä... :LOL:
 
Olen kyylä. Jos jotain tavallisuudesta poikkeavaa tapahtuu pihamaalla, menen kurkkimaan. ( poikkeavaksi en laske sitä, että joku tulee pihaan autolla tai käy viemässä roskat)

Naapurit ei kauheasti kyllä kiinnosta, mutta tässä talossa saa olla jonkin verran kyylä tahtomattaan, kun nuo seinät on kuin paperia.
 
vieras
En ole. Päinvastoin kuin naapurin rouva. Ihmettelee aina et miten en tiedä ketä niillä on käyny (menevät meidän ohi). Kun taas naapuri kyllä tietää tasan tarkkaan ketä meillä on käynyt ja kuin kauan ollu (vaikka sieltä päin joutuu kyllä urkkimalla urkkimaan meille että näkee kun väliä n 300 m).
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
siis minähän en kyttää ja kyylää toisten ihmisten tekemisiä...ei...kiellän kaiken... Mutta onhan se hyvä tietää mitä naapurustossa tapahtuu ja auliisti jakaa tieto eteenpäin... :saint:
btw mites äijä jaksaa sen parvisänkyonnettomuuden jälkeen?
Tuliko siitä enää kalua?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
siis minähän en kyttää ja kyylää toisten ihmisten tekemisiä...ei...kiellän kaiken... Mutta onhan se hyvä tietää mitä naapurustossa tapahtuu ja auliisti jakaa tieto eteenpäin... :saint:
btw mites äijä jaksaa sen parvisänkyonnettomuuden jälkeen?
Tuliko siitä enää kalua?
loppu hyvin, kaikki hyvin =) nyt se virkeenä taas säikyttelee mua tossa nojatuolissa :D
Se on kuule kammoksuttavan näkönen välillä ku siitä ohi kävelee ja sivusilmällä vilasee että mikäs helvata se siinä istuu :D :xmas:
 

Yhteistyössä