"Oletko kussut äitin hammasmukiin?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hankala miniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hankala miniä

Vieras
Näin kysyi mies minulta tuossa iltasella, kun oltiin kotiuduttu anoppilasta uuden vuoden vietosta.

Mies soitti äidilleen, että kotona ollaan ja anoppi oli kysynyt, että onkohan mahdollista, että MINÄ OLEN KUSSUT hänen tekohammasmukiinsa, kun siinä oleva vesi oli aamulla haiskahtanut omituiselta eikä kuulema aamulla ollut uskaltanut kysyä kun vielä siellä oltiin.

Joo-o, hitto kun ei tullut mieleen, täytyy sitten varmaan ensi kerralla. Tarpeetonta lienee sanoa, että ei oikein tulla anopin kanssa toimeen. Tai ainakin anoppi yrittää parhaansa, ettei tultais.

Kyllähän se vesi varmasti alkaa ennen pitkää haisemaan, kun ei ikinä vaihda sitä vettä, eikä millään suostu uskomaan hammaslääkäriä, ettei niitä hampaita pitäisi ylipäätään vedessä säilyttää.

Niin ja ihan on mieli kirkas vielä anopilla - paitsi ehkä minun ja toisen miniän kohdalla.

Kaikenlaista on anoppi minusta (ja toisesta miniästä) miehelle selvittänyt, mutta tämä taisi olla kyllä paras. Mistä vetoa, että huomenna soittaa miehen veli tiedustellakseen, miksi olen moisen tempun mennyt tekemään...

Että tällaista meillä.

Juu en kussut... Olis kai pitänyt?
Hitto kun mulla ei koskaan leikkaa.

Miehen sukulaiset varmaan pitää minua todella kauheana, tiuon kusijutun lisäksihän ole pitänyt anoppia meillä ilman ruokaa melkein viikon, ostanut auton sen rahoilla, huijannut miesrukan isäksi ja ihan vaan pilannut anopin elämän :)

Alkuperäinen kirjoittaja hankala miniä:
Juu en kussut... Olis kai pitänyt?
Hitto kun mulla ei koskaan leikkaa.

Miehen sukulaiset varmaan pitää minua todella kauheana, tiuon kusijutun lisäksihän ole pitänyt anoppia meillä ilman ruokaa melkein viikon, ostanut auton sen rahoilla, huijannut miesrukan isäksi ja ihan vaan pilannut anopin elämän :)

Ja ihan vapaaehtoisesti suostut viettämään anopin kanssa vapaa-aikaasi :o ? Enkelin hermot sulla :flower: .

Tota, ihan varovasti kysyy hän joka omaa temperamenttiä enemmän kuin omiksi tarpeiksi, että kysykö mies tän sulta ihan vakavalla naamalla, vai huumorimielellä?

Mietin vaan meitä, jos mies ihan vakavissaan tulisi kysymään multa tätä..
"Rakas, ethän sattumalta muista kusaisseesi äidin hammasmukiin eilen kun vietettiin iltaa yhdessä?" sellainen vieno, hellä hymy kasvoillaan, voisi mies saada ensimmäisen käteen sopivan esineen päähänsä. Ihan jotain pientä, vaikka Iittalan kukkavaasi tai ruokalautanen sieltä pikkiriikkisemmästä päästä. Ihan kaikella rakkaudella. :ashamed:

:laugh: :laugh:
ainahan voit myös kusaista anopin kahvinkeittimeen ja lähtiessä tyynylle.
Pihassa voit kusaista lumeen tekstin "hyvää uutta vuotta, anoppi!"

no joo vähänkö alkaa väsymys painaan ja mulla jutut sitä tasoa.
Pitäisi aika paljon juodakin, noh -olutta tai siideriä tietenkin! niin johan riittää lorotettavaa :D
auot sitten siinä samalla anopille päätä pikku tuiskeessa.

Jos ei ollut provo niin miten kestit repeeemättä miehesi kysymyksen ja voiko jonkun mies tosissaan tuollaista kysyä...

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
:laugh: :laugh:
ainahan voit myös kusaista anopin kahvinkeittimeen ja lähtiessä tyynylle.
Pihassa voit kusaista lumeen tekstin "hyvää uutta vuotta, anoppi!"

no joo vähänkö alkaa väsymys painaan ja mulla jutut sitä tasoa.
Pitäisi aika paljon juodakin, noh -olutta tai siideriä tietenkin! niin johan riittää lorotettavaa :D
auot sitten siinä samalla anopille päätä pikku tuiskeessa.

Jos ei ollut provo niin miten kestit repeeemättä miehesi kysymyksen ja voiko jonkun mies tosissaan tuollaista kysyä...

poikien on helpompi pissata kirjoituksia lumeen kuin tyttöjen

En tod. vapaahtoisesti suostu viettämään aikaa anopin kanssa, joka kerta kun sen on nähnyt, on hermot riekaleina. Sen verran vässykkä olen, että ihan helposti en ala sen kanssa riitelemään, se kun osaa olla niin pirun dramaattinen. Ihan vaan jotta rauha säilyy miehen kanssa, käydään anopilla pari kertaa vuodessa. Ja jos rehellisiä ollaan, lapset tykkää siitä.

Ei se mies tosissaan kysynyt, yritti kyllä esittää aluksi totista ja täytyy myöntää että sen verran vähän oli kohtaamisesta aikaa, että menin lankaan. Sen jälkeen tätä on kyllä tässä hihitelty.

Alkuperäinen kirjoittaja hankala miniä:
Ei se mies tosissaan kysynyt, yritti kyllä esittää aluksi totista ja täytyy myöntää että sen verran vähän oli kohtaamisesta aikaa, että menin lankaan. Sen jälkeen tätä on kyllä tässä hihitelty.
No luojan kiitos. :D

Mun mies repes ihan täysin kun näytin tän, mamman tekarimukit.. :laugh:

Aika mielenkiintonen anoppi. Sinuna mää kusisin sinne kuppiin ens vierailulla. Toiset käsittää asiat käytännön kautta. Siis että edellisellä kerralla ei tullu kustua. :saint:

Yhteistyössä