Oletko koskaan pettänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Mä voin kyllä pudottaa sut maan pinnalle ja kertoa että vaikka rakastaa toista, ei välttämättä nauti seksistä.
Mutta seksistä taas voi nauttia ihan ilman rakkauttakin.

Mä en oikein usko tota, seksi kun on niin monipuolinen käsite, muutakin kuin vain yhdyntää.

Alkuperäinen kirjoittaja kops:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
En ole sanonut, etten jatkaisi suhdetta :headwall: Äh, menen kohta sekaisin. Mutta sen voin sanoa, että sitä EN voi vielä tietää, miten tärkeää mulle tulee olemaan tuo seksistä nauttiminen..kyllä sitä varmasti nauttii seksistä, jos rakastaa sitä toista, sai orgasmeja tai ei :whistle:

nyt repes.. sori... putoon tuolilta :laugh:

:laugh: tämä työpäivä on kyllä ollut koko kesän hauskin :laugh:

toisaalta, alkaa jo säälittää..

Alkuperäinen kirjoittaja kops:
Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Mitenköhän sen kumppanin löytymisen kanssa tytsi käy.. hankalaksi menee..

Kerrot, että sänkyyn menet vasta pitkän harkinnan jälkeen ja kun ehkäisyt yms. kunnossa. Kuitenkin seksin pitäisi toimia tai jos et seksistä nauti, niin et suhdetta jatka. Sitten taas jätät rakastamasi henkilön, kun eikös se mennyt niin että menet sänkyyn vain jos rakastat. Mutta jos se seksi ei toimi, niin lopetat seurustelusuhteen. Niin ja mitä tä stä päättelemme. Korkea moraali on tytsin kohdalla sitä, että rakastutaan puolin ja toisin ja jos seksi ei toimi niin voidaan jättää. Kun kokeillahan ei voi... :whistle: *ei enää tajua tätä pyörrettä*

En ole sanonut, etten jatkaisi suhdetta :headwall: Äh, menen kohta sekaisin. Mutta sen voin sanoa, että sitä EN voi vielä tietää, miten tärkeää mulle tulee olemaan tuo seksistä nauttiminen..kyllä sitä varmasti nauttii seksistä, jos rakastaa sitä toista, sai orgasmeja tai ei :whistle:

nyt repes.. sori... putoon tuolilta :laugh:

niin, nyt se päätti että aikoo nauttia seksistä vaikka ei saa orkkuja :laugh:
sähän voit hei koota kirjan näistä?

Mä voin kyllä pudottaa sut maan pinnalle ja kertoa että vaikka rakastaa toista, ei välttämättä nauti seksistä.

Mä en oikein usko tota, seksi kun on niin monipuolinen käsite, muutakin kuin vain yhdyntää.

Jos lakkaisit sen seksistä jauhamisen, kun et ole sitä harrastanut. Samanlain kun voisit jo lopettaa ton täydellisen tyttöystävän roolisi, kun et ole myöskään seurustellut. Voisit vaihtaa aiheeseen josta oikeasti tiedät jotain.

Alkuperäinen kirjoittaja Maailmannapa?:
[quote="tytsi-89
Siis tarkoitin, etten tiedä, voisinko jatkaa seurustelua niin pitkälle, että menisin esim. naimisiin tai jotain. Voisi olla, että seurustelu päättyisi, jos en monien kokeilujen jälkeen nauttisi lainkaan seksistä kumppanin kanssa. Ja muuten, voi kai seks tuntua hyvältä ilman orgasmiakin ;)

"Seksi voi tuntua hyvältä ilman orgasmiakin" sanoo ihminen joka ei ole harrastanut seksiä :D:D:D
Ja voitko sä todella olla niin tunteeton ja kylmä ihminen että muuten hyvän miehen jättäisit kuin nallin kalliolle, vain siks ettet sä saa orkkua ;):D

En ole kertaakaan sanonut niin...tarkoitin, että jos en nauttisi seksistä ollenkaan, mikä on hyvin epätodennäköistä, koska onhan seksi muutakin kuin orgasmeja. Mutta ennemmin silti jättäisin kuin pettäisin.

[/quote]

Tytsi, mun mieestä tästä viestistä voi käsittää niin, että jos seksi ei toimi niin lopetat suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nyt alkaa jo muakin naurattaa :laugh: siis teidän jutut, mitä tekemistä on pettämisellä ja neitsyydellä keskenään? :whistle:

Luuletko että ne miehet odottavat pesää kuukausia?Vieraisiin juoksevat.

Toivon, että kunnon miehiäkin on olemassa :)

Joo se onkin vaan siinä ketä niitä löytää :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Maailmannapa?:
[quote="tytsi-89
Siis tarkoitin, etten tiedä, voisinko jatkaa seurustelua niin pitkälle, että menisin esim. naimisiin tai jotain. Voisi olla, että seurustelu päättyisi, jos en monien kokeilujen jälkeen nauttisi lainkaan seksistä kumppanin kanssa. Ja muuten, voi kai seks tuntua hyvältä ilman orgasmiakin ;)

"Seksi voi tuntua hyvältä ilman orgasmiakin" sanoo ihminen joka ei ole harrastanut seksiä :D:D:D
Ja voitko sä todella olla niin tunteeton ja kylmä ihminen että muuten hyvän miehen jättäisit kuin nallin kalliolle, vain siks ettet sä saa orkkua ;):D

En ole kertaakaan sanonut niin...tarkoitin, että jos en nauttisi seksistä ollenkaan, mikä on hyvin epätodennäköistä, koska onhan seksi muutakin kuin orgasmeja. Mutta ennemmin silti jättäisin kuin pettäisin.

Tytsi, mun mieestä tästä viestistä voi käsittää niin, että jos seksi ei toimi niin lopetat suhteen.
[/quote]

No, jos kerran tilanne olisi noin vakava, että pitäisi jo pettämistä harkita niin kyllä sitten jättäisin.

Sit tytsi viel tämmöinen kysymys. Mitenkäs toi pettäminen omien sormien suhteen. Luetaanko se sooloseksikin pettämiseen... :D

Masturbointi ei ole pettämistä missään tilanteessa :laugh: ainakaan mun mielestä :whistle:

No hitsi vie, seksiähän sekin on ja vielä muun kun kumppanin kanssa. Huomaatko, asioilla voi olla monta puolta... Ja jokaisessa suhteessa omat pelisääntönsä... (ja moraalinsa)

Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:
Te olette kyllä niin outoja, huhhuh! Että mun pitäisi hyväksyä pettäminen?! :o Se ei ole missään tilanteessa oikein, sille ei ole hyvää syytä, mikään ei oikeuta pettämistä eikä koskaan ole pakko pettää! Mä en ole pettänyt enkä petä!

No nyt kun vastailet tänne taas, niin kerrotko, miksi kysyit asiaa?

Tein avauksen sen toisen pettämisketjun pohjalta...kiinnosti, että onko tosiaan suurin osa ihmisistä pettänyt ja ajatteleeko ihmiset oikeasti, että melkein kaikki pettää tilaisuuden tullen..joudun pettymään, koska lukemani perusteella juuri näin on :|

onko sillä oikeasti väliä mitä muut tekee jos itse omien periaatteittensa mukaan elää ja se kumppani myös. Ei se ole minulta pois jos joku hyppääkiin vieraaseen sänkyyn niin kauan kuin se ei minun sänkyni ole eikä mies ole siinä toisena osapuolena. Ei tietenkään kivaa, mutta maailmassa tapahtuu niin paljon ei kivaa että ei niistä jaksa murhetta kantaa. Itsekäskö olen vai sanottaisiinko että minulla on myös ns oma elämä, jolloin ei tarvitse naapureiden ikkunoista tai postiluukuista sisälle kurkkia =)

Nyt alkaa jo muakin naurattaa :laugh: siis teidän jutut, mitä tekemistä on pettämisellä ja neitsyydellä keskenään? :whistle:

Ei ne kunnon miehetkään jaksa tuota sun pyhyyttäsi..

Odota kymmenen vuotta niin ymmärrät mitä sulle yritetään sanoa. Koskaan ei kannata sanoa ei koskaan...

Anteeksi vain, mutta 10 vuoden päästä olen 10 vuotta kypsempi ja fiksumpi, jolloin en varsinkaan petä...mä tiedän lähes 100% varmasti, etten petä koskaan. Aika pelottavaa, jos pettäisin, sillä sillon olisin varmasti tulossa hulluksi.

never say never! meinaan tuosta hulluksi tulemisesta :) Kukaan ei tiedä terveyttään kymmenen vuoden kuluttua enää vaikka kuinka eläisi oppikirjojen mukaan nyt

On niitä. Olin 15v kun alotin seurusteleen 20v miehenalun kans, hän jaksoi 8kk oottaa.. Tosin neitsyt oli hän itsekin. Tästä nykysestä en tiedä, mutta mä en jaksanu oottaa muutamaa viikkoa kauempaa.. ;) No oisin oikeesti mutta mikäs siinä ku haluja molemmilla oli. :)

Älä sä tuu kertoon mulle yhdynnöistä yhtään mitään. Mulla on sentään 2 lasta ja todistetusti siis seksiä edes joskus ollut, lisäksi rakastankin niin perkeleesti.

Älä sä tuu kertoon mulle yhdynnöistä yhtään mitään. Mulla on sentään 2 lasta ja todistetusti siis seksiä edes joskus ollut, lisäksi rakastankin niin perkeleesti.

*repskops* :laugh: :laugh: Nyt tippuu..... :laugh: :laugh:

:laugh: Anteeks :saint:

Yhteistyössä