Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi jestas, oikeesti sä oot uskomaton.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Joopa joo, menee jo ihan yhden ja saman jankkaukseksi. Luehan esim mun tekstit, takuulla niissä ei lue mitään sinusta, vaan yleensä ihmisistä. Ja usko pois, sä et ole todellakaan ainoa ihminen joka pyrkii välttämään tilanteita jossa voisi joutua tekemään moraalinsa vastaisesti. Uskallan veikata, että kukaan ei tietentahtoen halua joutua sellaiseen tilanteeseen.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Mä en ainakaan ole hyökännyt kimppuusi sen takia, että sanot tietäväsi ettet petä, eikä moni muukaan. Eli älä oleta että jokainen joka kirjoittaa ketjuun oman eriävän mielipiteensä, hyökkää sun kimppuun. Mä oon kommentoinut ihan muihin asioihin, osittain sun sanomisiisi, osittain muiden kommenteihin liittyen.Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89 harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta harmaana:minä en tule koskaan pettämään ja sillä siisti.
on minulla ollut mahdollisuuksia ja tilaisuuksia vaikka kuinka paljon, mutta kun perhe ja oma mies on vaan tärkeämpiä kuin mikään muu.
Mä olen samaa mieltä siitä, että ihminen voi tietää, ettei tule koskaan pettämään, ainakin melko varmasti. Moni täällä on sanonut, että tietää, ettei koskaan petä...mutta heti kun mä sanon samaa niin eikös kaikki ole jo kimpussa.
Lähes kaikki täällä ovat poikkeuksetta sanoneet, että en voi tietää, tulenko joskus pettämään, ennen kuin olen seurustellutMä olen luvannut itselleni, etten koskaan petä, satuttaisin siinä jopa enemmän itseäni kuin kumppaniani. Halveksisin sitä tekoa liian paljon. Yksi mun vallitsevista luonteenpiirteistä sattuu olemaan harkitsevaisuus, mietin aina tekojen seurauksia etukäteen. Sen uskon, että eteeni voi joskus tulla tilanne, jossa tekisi mieli pettää, mutta sitä en usko, että antaisin sen koskaan tapahtua. Mä pyrin välttämään tilanteita, jossa toimin moraaliani vastaan. Kaikkea ei tietysti voi vielä tulevaisuudesta ennustaa, mutta kyllä mulla ja varmasti monella muullakin on asioita, joista on jo lähes varma, ettei tule niitä ikinä tekemään.
Silti jotkut ovat alttiimpia pettämiselle kuin toiset, toisten kynnys pettämiselle on matalampi kuin toisten ja esim. heikko luonne/itsehillintä on yksi vaaratekijä.Ootko sä tehnyt ihan tutkimuksen asiasta, ei kun senhän näkee jo päällepäin että kuka on pettäjätyyppi. Mä oon jo aiemin sanonut tässä että mulla on ystäväpiirissä kaksi naista jotka ovat peruskunnollisia, ei takuulla heikkoluonteisia tai sellaisia joilla huono itsehillintä. Ovat luotettavia "kilttejä" jne. Mutta niinpä vain heidänkin elämässä tuli tilanne jossa pettivät. Toinen oli silloin lähes 30v, toinen yli 40v.
Äläpäs nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä ala, kun tytsi on jotain päähänsä saanut ennen kuin on mitään edes kokenut