Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Kiinnostaisi hiukan, että kuinka moni todellisuudessa on pettänyt
Mun mielestä on sietämätöntä, että ihmiset väittää, ettei jotain asioita voi tietää jo nuorena. Mulla on tiettyjä periaatteita, joista tiedän jo nyt, että aion pitää kiinni..se on teidän ongelmanne, jos ette usko.
Tytsin naiivius helottaa ku naantalin aurinko. Ei millään pahalla :saint:
On mullakin vahvat periaatteet ja moraali, "likaisella" omallatunnolla sekoan, ihan pennusta asti on ollut näin. Jos olisin pentuna ollut yhtä naiivi, voisin sanoa että olisin sanonut ihan samaa. Mutta kun ei niin ei, vuodet vierii ja muuttaa käsityksiä, eteen tulee jotain mitä ei koskaan olisi kuvitellut tulevan. Olin minäkin varatun kanssa vuosia sitten, joka sattui olemaan vielä ystäväni senhetkinen mies. Tosin ystäväni pani kaikkea mikä liikkuu kyseisen miehen selän takana, mutta ei siitä sen enempää. Yhdenillanjuttuja löytyy tasan yks, sekin miespuolisen kaverin kanssa huumorimielessä ja kännissä.
Yhtä miestä petin toisen miehen sängyssä leikkiessäni, kun se ei ymmärtänyt sanoja "mua ei kiinnosta olla sun kanssa"

Tiesin tunnustavani sen sänkyreissun silloiselle kaverilleni, koska pää sekoaa ellei ole puhdas omatunto.
Mutta hei, ei.. eihän mun pitänyt ikinä tehdä sellaisia asioita...