Tytsi miettii näitä asioita tv:n saippuasarjoihin pohjaten, eikä omaa henkilökohtaista kokemusta seurustelusta? Niinkö?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minusta muutama tyyppi yritti sanoakin tätä, että on ihmisiä joiden ei olisi ikinä uskonut pettävän. Mä en usko ns."pettäjätyyppiin".Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Tarkoitin lähinnä, että olen törmännyt ihmisiin, joita en tunne kunnolla, mutta heidän asenteensa, moraalinsa ym. on sellaista, etten ihmettele, kun olen kuullut, että ovat pettäneet,,,vaikea selittää tätä nyt ymmärrettävästi.
Mutta on olemassa ihmisiä joista ei olisi kukaan koskaan uskonut, että nämä pettävät.
Tämä on myös totta! Huomaattekos, alkaa keskustelut taas sujua, kun oikaistaan väärinkäsitykset ja tullaan hiukan vastaan![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Anselmi Avaruusapina:Tytsi miettii näitä asioita tv:n saippuasarjoihin pohjaten, eikä omaa henkilökohtaista kokemusta seurustelusta? Niinkö?
Alkuperäinen kirjoittaja petturi:En jaksanut lukea koko ketjua, mutta heitän tämänkin näkökohdan. Parisuhde on voinut alkaa jo tosi nuorena. On opiskeltu, menty naimisiin ja tehty lapset. Ihan hyvin menee mutta kolmekymppisenä iskee paniikki; tässäkö tämä oli!
En sitten ole kokeillut seksiä kuin tämän yhden miehen kanssa. Saattaa herätä kiinnostus millaista se olisi jonkun muun kanssa, haluaisiko minua oikeesti joku muukin ym? Tähän on tietysti helppo sanoa, että olisit elänyt aikansi ennen lapsia ja vakiintumista mutta ei ole parikymppisellä sama määrä järkeä päässä.
Mielestäni kuitenkin parempi vaikka pettää kuin hajoittaa saman tien koko perhe ja erota. pettämisestä ei toki kannata kertoa kellekään ja harvan pää kestää syyllisyyttä. Mutta näinkin voi käydä. "Pettämisvaiheen" jälkeen voi jatkaa jopa parempaa parisuhdetta!
Alkuperäinen kirjoittaja petturi:En jaksanut lukea koko ketjua, mutta heitän tämänkin näkökohdan. Parisuhde on voinut alkaa jo tosi nuorena. On opiskeltu, menty naimisiin ja tehty lapset. Ihan hyvin menee mutta kolmekymppisenä iskee paniikki; tässäkö tämä oli!
En sitten ole kokeillut seksiä kuin tämän yhden miehen kanssa. Saattaa herätä kiinnostus millaista se olisi jonkun muun kanssa, haluaisiko minua oikeesti joku muukin ym? Tähän on tietysti helppo sanoa, että olisit elänyt aikansi ennen lapsia ja vakiintumista mutta ei ole parikymppisellä sama määrä järkeä päässä.
Mielestäni kuitenkin parempi vaikka pettää kuin hajoittaa saman tien koko perhe ja erota. pettämisestä ei toki kannata kertoa kellekään ja harvan pää kestää syyllisyyttä. Mutta näinkin voi käydä. "Pettämisvaiheen" jälkeen voi jatkaa jopa parempaa parisuhdetta!
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Mä kyllä itse asiassa tiedän, että en pettäisi ikinä hetken huuman takia, jos olisi riskinä menettää sen vuoksi rakas aviomies =) Ajattelisin siinä tilanteessa seurauksia ja sitä, etten todellakaan pystyisi nauttimaan siitä seksistä kun kerran rakastaisin miestäni ja tajuaisin pettäväni sitä. Ja kyllähän sen jo tossa tilanteessa ymmärtää, ettei siitä mitään hyvää seuraa.
Tai siis en tiedä 100% varmasti, koska mistään ei voi ikinä olla ihan idiootinvarma.
Alkuperäinen kirjoittaja harmauduin:Olin jopa ihan hirveästi aborttia vastaan, enkä hyväksynyt sitä missään muodossa.. Mutta entäs sit kun se sattuikin omalle kohdalle!? 15 vuotias kakara raskaana ja miettimässä että mitä tehdä! Lääkärissä kertoivat että raskaus olisi minulle hengenvaarallinen (niin kypsymättömät paikat vielä niin nuorella...) ja päädyin aborttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja harald haaraparta harmaana:minä en tule koskaan pettämään ja sillä siisti.
on minulla ollut mahdollisuuksia ja tilaisuuksia vaikka kuinka paljon, mutta kun perhe ja oma mies on vaan tärkeämpiä kuin mikään muu.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:En vieläkään ymmärrä, että miksi pitäisi olla seurustellut ennen kuin voi sanoa, ettei pettäminen ole oma juttu eikä sitä tule koskaan tekemään. Täytyykö olla jo kolmekymppinen tai vanhempi, että voi sen sanoa/tietää? Pettäminen sattuu olemaan niin kaukana musta itsestäni, että tiedän, etten sitä koskaan mene tekemään..jos tekisin niin kyllä ihme tapahtuisi.