Oletko koskaan ollut humalassa töissä?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja millaisella alalla olet? Minä olen kerran ollut tyhjässä toimistossa erään työkaverin kanssa "ylitöissä". Lyötiin kellokorttiin sisääntulo ja ulosmeno ja sitten baariin päiväksi. huh, enää en kyllä uskaltais. Ja toisen kerran olen soittanut asiakaspuhelun kännipäissäni työkavereiden rallatessa vieressä...Meillä oli siis pikkujoulut toimistolla =D
 
ei nyt omalla
Laskuhumalassa monet kerrat, kuljetin postia sairaalassa joten ei mitään vastuullista hommaa.
Pari kertaa oon mennyt vanhainkotiin iltavuoroon baari-illan jälkeen (toisella kertaa olin ollut työpaikan pikkujouluissa joten pomo tiesi tilanteen).
 
Nuorempana menin kännissä töihin, en ollut nukkunut yhtään ja suoraan juhlista töihin ja myöhästyinkin vielä. Sain ymmärrystä osakseni kun mulla oli synttärit :D Tää oli yhdessä vaateliikkeessä kun asuin Espanjassa.
 
"vieras"
En ole saattas sattua työpaikalla aika pahasti sen jälkeen, mutta ilmeisesti joku työkavereista on ollut. Pomo kerran tuli kyselee että huhujen mukaan jollain liikkuu täällä viinapullo mukana, sitä en tiedä kellä, enkä mä kyllä olisi vasikoinut vaikka olisin tiennytkin.
 
Yliopisto-opettaja
Vapaa työaika, jota ei valvota mitenkään, ja hyvin vapaasti määritellyt työtehtävät sekä paljon luovaa työtä, joten onhan sitä toki välillä kännissäkin tehty. Väitöskirjaakin sain kirjoittaa työajalla ja muistaakseni ainakin luku "Research Validity" on kirjoitettu ihan hyvässä hiprakassa. :) Samoin osia joistain papereista... Työpaikalla korkataan silloin tällöin shampanjapullo palaverissa, jos on joku hyvä syy. Noita kun tuppaa proffille kertymään kaappeihin enemmän kuin ehtivät itse kuluttaa.
 
"kokki"
Kyllähän tuota on useampaankin kertaan tullut oltua humalassa töissä, nykyisessä ja entisissä paikoissa. Ollaan myös nykyisen pomon kanssa törpötelty yhdessä kesken työvuoron, jos on ollut juhliin lähtö töiden jälkeen tai asiakkailta on jäänyt viini/kuoharipulloja juomatta :) Ravintola-alalla olen siis
 
Pafis
Niin usein etten muistakaan.
Ainoa mikä omistajaa kiinnostaa on olenko saavuttanut oman budjettini.

lasken tarjouksiakin aika usein pienessä jurrissa, vastailen illalla sähköposteihin viinilasin kanssa, saatan soittaa duunipuhelun iltayöstä toiselle mantereelle jne.

Järjestän toisinaan asiakastilaisuuksia joissa ennalta määritetty ohjelma luetaan porukalla läpi ja sen jälkeen aloitetaan tarjoilu. Parhaat yhteistyökuviot on sovittu GinTonicin avulla.

Lasken muuten nytkin urakkaa, surffaan netissä ja siemailen olutta.

Diplomityökin tuli tehtyä nykyiselle työnantajalle osittain pienessä päreessä. =)
 
hohoho
ennen kyllä pari kertaa.. ei siitä työnteosta tullut yhtään mitään! (pomo poissa joten eipä siitä kiinni jäänyt, joskus uv/pikkujouluaikaan juotiin luvalla kuoharia pomon oleessa paikalla)
Nykyään ei todellakaan voi, siinä on vastuussa monista muistakin kuin itsestään.
 
"moi"
Olin joskus nuorena muutaman kerran niin kauheessa kankkusessa, että varmaan oli promilleja vielä. Ne oli kyllä hirveitä työpäiviä. Nykyisessä työssä pph:na en ole ollut humalassa enkä krapulassa.
 
"vieras"
en töissä...vähän veikkaan että aika moni töissä. Jos oisin humalassa niin en lähtis kouluun. (aikuisopiskelija)...J valvonut koko yö ja aattelin ottaa nokoset kurssilla kun oli ruoka tunti...ja siis en herännyt kun alottivat ja nukuin:).
 

Yhteistyössä