W
Wifey
Vieras
Oletko koskaan ajatellut, että ei olisi pitänyt..? Jos vastaus on "kyllä" niin halusitko itse lapsen/lapsia, vai perustitko perheen koska "niin kuuluu tehdä" ja se on "normaalia"?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kyllä;23968665:totta kai joskus neljän aikaan olen katunut, kun vauva huusi taukoamatta, oli huutanut jo tunteja. Mielestäni ihan inhimillistä. Toki lapsiani rakastan ja pidän itseäni suht hyvänä äitinäkin, mutta unenpuute teki joskus todella tiukkaa. Ihan itse olemme lapsemme halunneetLisää ei tosin tule, kaksi riittää.
Jep. Tiukkoina hetkinä sitä ajattelee yhtä ja toista.
Itse en ole koskaan kotunut ylipäätään lastenhankkimista enkä lapsilukua sinällään, mutta yhden lapsen kohdalla on tullut jokusenkin kerran mieleen että olikohan tuon tekeminen varsinkaan tuollaisella ikäerolla järkevää... Toisaalta en ole parempaakaan ikäeroa keksinyt ja tuntuisihan elämä ilman häntä melkoisen tyhjältä.
Mutta siis enemmän kuin lasta, olen mietteissäni kyseenalaistanut omia kykyjäni olla hänelle vanhempi. Noilla hankalimmilla hetkillä.