Oletko kokenut seksuaalista häirintää työpaikalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä en ole:/
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyllä, kaikki varmasti olettaa että vain miehet häiritsevät naisia, mutta kyllä ne naisetkin häiritsevät miehiä.
eräs itseäni kolmisenkymmentä vuotta vanhempi nainen puhuu usein vihjailevasti, esimerkiksi jokin aika sitten hän sanoi että: "sun pitäis tulla hoitelemaan mut tonne mun työhuoneeseen, eiku siis... minulla ei tuo kone saa yhteyttä tuohon verkkotulostimeen niin tulisitko laittamaan sen kuntoon", no ei se mua haittaa niin kauan kun ei käsiksi käy. satun olemaan nuorin miespuolinen työntekijä työpaikallani(muut miehet on vähintään 10v vanhempia) niin vanhemmat naiset aina katselevat, mutta vain tämä yksi nainen pervoilee minulle, onneksi ei useampi.

oli vain pakko sanoa että seksuaalinen häirintä ei kohdistu aina pelkästään naisiin vaikka useilla on tälläinen käsitys, onhan minulla kuitenkin kokemusta myös fyysisestä seksuaalisestä häirinnästä kun about 40v akka tuli baarissa kourimaan munista, olisinpa ollut enemmän kännissä niin en muistaisi tuota...

Sama täällä olen naisvaltaisella alalla ja kyllä olen kuullut niin suoria ehdotuksia kuin suoraa koskettelua. Pahimman sain lopettamaan kun sanoin sen miehelle mitä vaimo töissä touhuaa. Myös pomo tulee usein pukukoppiin kun vaihdan vaatteita jollakin veruukkeella.